Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/80389
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Vanagienė, Vitalija;Ramanauskienė, Jadvyga
Title: Vartotojų lojalumo prekės ženklui įvertinimas
Other Title: Consumers loyalty assessment fot the brand name
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Akademija., 2007, Vol. 11(4)
Extent: p. 100-108
Date: 2007
Keywords: Prekės ženklas;Lojalumas;Lojalumo įvertinimas;Vartotojas;Brand name;Loyalty;Loyalty assessment;Consumer
Abstract: Pasak J. N. Kapferer (2005), W. M. Pride, O. C. Ferell (2000) ir kt., prekės ženklas įgauna vis didesnę reikšmę visuomenėje. Prekės ženklo svarba pasaulyje ėmė ryškėti apie 1990 metus, kai net kasdienių poreikių tenkinimui vartotojai ėmė rinktis žinomus ir jiems teigiamas asociacijas keliančius prekės ženklus. Autoriai (Armstrong, 2005; Pride, 2000; Aaker, 1995; Urbanskienė, 2006) sutaria, jog prekės ženklas svarbus tiek įmonei, tiek vartotojams. Ieškant inovatyvių prekės ženklo lojalumo kūrimo sprendimų, šiuolaikinėje verslo aplinkoje svarbu atkreipti dėmesį, jog prekės ženklas būdamas verslo įmonių ir nepelno organizacijų nuosavybės objektu, daro įtaką rinkos dalyvių elgsenai, tad lojalumas – vienas iš prekės ženklo vertę formuojančių elementų, tampa svarbia konkurencinio pranašumo įgijimo sąlyga, o suformuotas pozityvus vartotojų požiūris lemia sėkmingą įmonės poziciją rinkoje ir tuo būdu gali palaikyti aukštesnį kainų lygį. Tokia įmonė lengviau užsitikrina paklausą, gauna stabilius piniginius srautus ir didesnį pelną
In this study we analyzed consumer loyalty and its assessment methodology. The consumer loyalty methodology are presented as example of „Cili pizzeria“ brand name. According to the study results, consumer loyalty to this company brand name where not of high level. The affection to the its services is much higher (85.1%), but with low activity level that could mean fake loyalty to the company brand name. To resolve such problem it would be useful to implement promotion strategy giving higher attention to amount discounts and loyalty programs for the permanent consumers. It could also promote and consumer’s loyalty to the company brand name
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/80389
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.73 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

52
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

12
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.