Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/80333
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Vanagienė, Vitalija;Ramanauskienė, Jadvyga
Title: Apibendrinančio prekės ženklo apibrėžimo paieškos
Other Title: Resumptive definition for the brand name
Is part of: Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo darbai / Lietuvos žemės ūkio universitetas. Akademija., 2007, Vol. 10(3)
Extent: p. 119-122
Date: 2007
Keywords: Prekės ženklas;Apibrėžimas;Įmonė;Vartotojas;Brand name;Definition;Company;Consumer
Abstract: Prekės ženklas – tai išskirtinis patikimas pažadas vartotojui, svarbus tiek įmonei, tiek pirkėjui. Globalizacijos ir augančios konkurencijos sąlygomis kurti, vystyti bei valdyti prekių ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminiu tikslu, tačiau tiek jos, tiek marketingo specialistai neranda vieningo jo apibūdinimo, aiškindami tuo, jog prekės ženklas nėra materialus turtas. Straipsnio tyrimo tikslas: pateikti apibendrinančią prekės ženklo sampratos apibrėžimo formuluotę
This review aimed to unify resumptive of brand name according to common understandings and elements of the brand name. In common brand name were defined as signature, registered according to the law and guarded by law. Main elements are name, word, phrase, sign, symbol, packing or logo with own color, design, configuration by which all consumers perceive identity of signature
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/80333
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.85 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

34
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

13
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.