Informacinio raštingumo kursas virtualioje aplinkoje: patirtis ir vertinimai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Tautkevičienė, Gintarė | ||
Date |
---|
2007 |
Informacinio raštingumo ugdymo kursų kūrimas ir jų integravimas į aukštosios mokyklos studijas yra svarbi šių dienų problema reikalaujanti visos akademinės bendruomenės bendrų pastangų. Daugelyje aukštųjų mokyklų informacinės kompetencijos plėtra nesulaukia tinkamo ugdymo institucijų administratorių dėmesio, nėra įtraukiama į studijų programas ir paliekama savieigai. Gana dažnai informacinio raštingumo ugdymas paliekamas bibliotekininkų atsakomybei ir tampa tik jų rūpesčiu. Informacinio raštingumo ugdymo kursų rengimas virtualioje aplinkoje išplečia iki šiol egzistavusias nformacinio raštingumo ugdymo galimybes ir užtikrina didesnes informacinės kompetencijos ugdymo galimybes. Šio straipsnio tikslas - pristatyti naujai parengtą nuotolinio mokymosi kursą "Informacijos ištekliai šiuolaikinėms studijoms ir mokslui" ir supažindinti su kurso testuojamojo teikimo patirtimi ir kursų klausytojų vertinimais. Pirmajame kurso skyriuje supažindinama su mokymosi kurso tikslais ir struktūra. Antrasis skyrius skirtas kursų klausytojų informacinės kompetencijos probleminių sričių identifikavimui. Trečiajame skyriuje pristatoma testuojamojo kurso klausytojų vertinimų analizė.
Information literacy course development and integration into university curriculum is very important and challenging task for higher education community. Responsibility for implementation of integrated information literacy should lie with the entire academic staff. Unfortunately information literacy education isn't priority of many higher education institutions. Very often librarians only are concerned and responsible for information literacy education. Delivering information literacy courses in a virtual learning environment expand possibilities to develop information abilities for different information users groups and integrate information literacy education into curriculum. The purpose of this paper is to present results how course participants evaluate newly developed information literacy course "Information resources for contemporary studies and research" which is delivered in a virtual learning environment.