Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/80149
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Tautkevičienė, Gintarė;Šarlauskienė, Lina;Dzingienė, Vilija
Title: Informacinio raštingumo kursas virtualioje aplinkoje: patirtis ir vertinimai
Other Title: Information literacy course in a virtual learning environment: experience and evaluation
Is part of: Advanced Learning Technologies and Applications ALTA'2007: conference proceedings / European Commission Leonardo da Vinci programm EVETE. Kaunas : Mažoji poligrafija, 2007
Extent: p. 214-224
Date: 2007
ISBN: 9789955751079
Abstract: Informacinio raštingumo ugdymo kursų kūrimas ir jų integravimas į aukštosios mokyklos studijas yra svarbi šių dienų problema reikalaujanti visos akademinės bendruomenės bendrų pastangų. Daugelyje aukštųjų mokyklų informacinės kompetencijos plėtra nesulaukia tinkamo ugdymo institucijų administratorių dėmesio, nėra įtraukiama į studijų programas ir paliekama savieigai. Gana dažnai informacinio raštingumo ugdymas paliekamas bibliotekininkų atsakomybei ir tampa tik jų rūpesčiu. Informacinio raštingumo ugdymo kursų rengimas virtualioje aplinkoje išplečia iki šiol egzistavusias nformacinio raštingumo ugdymo galimybes ir užtikrina didesnes informacinės kompetencijos ugdymo galimybes. Šio straipsnio tikslas - pristatyti naujai parengtą nuotolinio mokymosi kursą "Informacijos ištekliai šiuolaikinėms studijoms ir mokslui" ir supažindinti su kurso testuojamojo teikimo patirtimi ir kursų klausytojų vertinimais. Pirmajame kurso skyriuje supažindinama su mokymosi kurso tikslais ir struktūra. Antrasis skyrius skirtas kursų klausytojų informacinės kompetencijos probleminių sričių identifikavimui. Trečiajame skyriuje pristatoma testuojamojo kurso klausytojų vertinimų analizė
Information literacy course development and integration into university curriculum is very important and challenging task for higher education community. Responsibility for implementation of integrated information literacy should lie with the entire academic staff. Unfortunately information literacy education isn't priority of many higher education institutions. Very often librarians only are concerned and responsible for information literacy education. Delivering information literacy courses in a virtual learning environment expand possibilities to develop information abilities for different information users groups and integrate information literacy education into curriculum. The purpose of this paper is to present results how course participants evaluate newly developed information literacy course "Information resources for contemporary studies and research" which is delivered in a virtual learning environment
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/80149
Affiliation(s): Kauno technologijos universitetas, gintare.tautkeviciene@ktu.lt
Kauno technologijos universitetas, vilija.dzingiene@ktu.lt
Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.64 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

56
checked on Sep 9, 2020

Download(s)

12
checked on Sep 9, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.