Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/62074
Naratyvinis žaidimas ir mokymasis : gairės ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, dirbantiems su 3–8 metų vaikais
Loading...
Type of publication
Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
Author(s)
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
LT | ||
LT | ||
LT | ||
Lounassalo, Jarmo | Helsinkio universitetas | FI |
LT |
Title [lt]
Naratyvinis žaidimas ir mokymasis : gairės ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, dirbantiems su 3–8 metų vaikais
Date Issued
Date |
---|
2017 |
Publisher
Kaunas : Vitae Litera
Extent
71 p
Field of Science
Abstract (lt)
Leidinyje pristatomas ugdančiosios naratyvinio žaidimo pedagogikos metodas, aptariamos jo teorinės ir praktinės ištakos, naratyvinio žaidimo samprata ir pateikiami konkretūs šio metodo įgyvendinimo žingsniai ikimokyklinio ugdymo įstaigoje ar mokykloje, dirbant su 3-8 metų amžiaus vaikais. Leidinys parengtas pagal 2015–2017 m. keturiose šalyse (Lietuvoje, Suomijoje, Anglijoje, Lenkijoje) vykdytą programos Erasmus+ strateginių partnerysčių bendrojo ugdymo sektoriaus projektą „Naratyvinės žaidimo ir mokymosi erdvės“ (NŽME; angl. Narrative Environments for Play and Learning, Nr. 2015-1-LT01-KA201-013443).
Type of document
type::text::book
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISBN
9786094543180
9786094543197
Other Identifier(s)
VDU02-000024069
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access