Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/62074
Type of publication: book
Type of publication (PDB): Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Brėdikytė, Milda;Brandišauskienė, Agnė;Hakkarainen, Pentti Ensio;Skerytė-Kazlauskienė, Monika;Lounassalo, Jarmo;Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė
Title: Naratyvinis žaidimas ir mokymasis : gairės ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, dirbantiems su 3–8 metų vaikais
Extent: 71 p
Publishing data: Kaunas : Vitae Litera
Date: 2017
Keywords: Žaidimas;Mokymasis;Ugdymas
ISBN: 9786094543197
9786094543180
Abstract: Leidinyje pristatomas ugdančiosios naratyvinio žaidimo pedagogikos metodas, aptariamos jo teorinės ir praktinės ištakos, naratyvinio žaidimo samprata ir pateikiami konkretūs šio metodo įgyvendinimo žingsniai ikimokyklinio ugdymo įstaigoje ar mokykloje, dirbant su 3-8 metų amžiaus vaikais. Leidinys parengtas pagal 2015–2017 m. keturiose šalyse (Lietuvoje, Suomijoje, Anglijoje, Lenkijoje) vykdytą programos Erasmus+ strateginių partnerysčių bendrojo ugdymo sektoriaus projektą „Naratyvinės žaidimo ir mokymosi erdvės“ (NŽME; angl. Narrative Environments for Play and Learning, Nr. 2015-1-LT01-KA201-013443)
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/62074/2/ISBN9786094543180.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/62074
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:2. Vadovėliai, mokomosios ir metodinės priemonės / Textbooks, educational and methodical means
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.71 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

456
checked on May 1, 2021

Download(s)

5,338
checked on May 1, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.