Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/62074
Type of publication: Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Brėdikytė, Milda;Brandišauskienė, Agnė;Hakkarainen, Pentti Ensio;Skerytė-Kazlauskienė, Monika;Lounassalo, Jarmo;Sujetaitė-Volungevičienė, Giedrė
Title: Naratyvinis žaidimas ir mokymasis : gairės ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams, dirbantiems su 3–8 metų vaikais / [sudarytoja Milda Brėdikytė; rengėjai: Milda Brėdikytė, Agnė Brandišauskienė, Pentti Hakkarainen, Monika Skerytė-Kazlauskienė, Jarmo Lounassalo, Giedrė Sujetaitė-Volungevičienė]
Extent: 71 p
Publishing data: Kaunas : Vitae Litera
Date: 2017
Keywords: Žaidimas;Mokymasis;Ugdymas
ISBN: 9786094543197
9786094543180
Abstract: Leidinyje pristatomas ugdančiosios naratyvinio žaidimo pedagogikos metodas, aptariamos jo teorinės ir praktinės ištakos, naratyvinio žaidimo samprata ir pateikiami konkretūs šio metodo įgyvendinimo žingsniai ikimokyklinio ugdymo įstaigoje ar mokykloje, dirbant su 3-8 metų amžiaus vaikais. Leidinys parengtas pagal 2015–2017 m. keturiose šalyse (Lietuvoje, Suomijoje, Anglijoje, Lenkijoje) vykdytą programos Erasmus+ strateginių partnerysčių bendrojo ugdymo sektoriaus projektą „Naratyvinės žaidimo ir mokymosi erdvės“ (NŽME; angl. Narrative Environments for Play and Learning, Nr. 2015-1-LT01-KA201-013443)
Internet: https://drive.google.com/file/d/0B10L3n0WIQkFcGFvZDJpQk1QNW5PZnhnc1Q1OFpxLWROdE9j/view
https://drive.google.com/file/d/0B10L3n0WIQkFcGFvZDJpQk1QNW5PZnhnc1Q1OFpxLWROdE9j/view
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.88 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

354
checked on Dec 10, 2019

Download(s)

908
checked on Dec 10, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.