Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/61029
Type of publication: Monografija / Monograph (K1a)
Field of Science: Edukologija / Education (S007);Teologija / Theology (H002)
Author(s): Danilevičius, Eugenijus
Title: Personalistinė vilties pedagogika: metodologiniai metmenys : tarpdisciplininė mokslo monografija
Other Title: Personalistical pedagogics of hope: methodological outlines
Extent: 160 p
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Date: 2019
Note: Recenzentai: prof. dr. Sigitas Daukilas (edukologija, Aleksandro Stulginskio universitetas); prof. dr. Alvyra Galkienė (edukologija, Lietuvos edukologijos universitetas); kan. prof. dr. Kęstutis Žemaitis (teologija, Vytauto Didžiojo universitetas)
Keywords: Nevilties kultūra;Vilties dorybės ugdymas;Personalistinė vilties pedagogika;Krikščioniškoji pedagogika;Personalistical pedagogics of hope;Developing the virtue of hope;Culture of despair;Christian pedagogy
ISBN: 9786094673696
9786094673689
Abstract: Tarpdisciplininėje mokslo monografijoje pateikiami pagrindiniai „tyrimo rezultatai“, gauti apibendrinus pedagogikos, psichologijos, krikščioniškosios antropologijos, personalizmo filosofinės krypties ir teologijos įžvalgas apie žmogiškąjį asmenį ir vilties fenomeną: sukurti personalistinės vilties pedagogikos metodologiniai metmenys; apibrėžta personalistinės vilties pedagogikos samprata; suformuoti personalistinės vilties pedagogikos teologiniai, filosofiniai ir psichologiniai pagrindai; nustatytos nevilties kultūros pagrindinės priežastys ir jų keliami iššūkiai personalistinės vilties pedagogikai bei moksleivių pasaulėžiūros formavimuisi; suformuoti teoriniai personalistinės vilties pedagogikos metodikos pagrindai ir suformuluotas pagrindinis personalistinės vilties pedagogikos tikslas; atskleista personalistinės vilties pedagogikos esmė ir prasmė; išskirti ir apibūdinti pagrindiniai personalistinės vilties pedagogikos veikėjai ir veiksniai
This interdisciplinary monograph presents the main “research results” drawn from the insight of pedagogics, psychology, Christian anthropology, personalistical philosophical movement and theology about human person and the phenomenon of hope: the methodological outlines of personalistical pedagogics of hope created; the concept of personalistical pedagogics of hope; the structured theological, philosophical and psychological basics of personalistical pedagogics of hope defined; the main sources of the culture of despair, and the consequential challenges for personalistical pedagogics of hope and the formation of students’ world-view identified; the theoretical methodological basics and the formulated main goal of personalistical pedagogics of hope structured; the essence and meaning of personaIistical pedagogics ofhope pointed out; the main agents and factors of personalistical pedagogics of hope identified and discussed
Internet: https://doi.org/10.7220/9786094673689
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/61029/1/ISBN9786094673689.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/61029
https://doi.org/10.7220/9786094673689
Affiliation(s): Katalikų teologijos fakultetas
Religijos studijų katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
ISBN9786094673689.pdf704.62 kBAdobe PDF   Until 2021-12-31View/Open
marc.xml9.21 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

360
checked on Oct 14, 2019

Download(s)

114
checked on Oct 14, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.