Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/60929
Theoretical aspects of content marketing methods in the digital media: peculiarities of video content integration in mobile phones
Type of publication
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Author(s)
Title [en]
Theoretical aspects of content marketing methods in the digital media: peculiarities of video content integration in mobile phones
Other Title [lt]
Teorinės įžvalgos apie turinio marketingo metodų taikymą skaitmeninėse komunikacijos priemonėse: vaizdo turinio integracijos ypatumai mobiliuosiuose telefonuose
Is part of
Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Europos Sąjungos ekonomikos, finansų ir verslo procesai bei tendencijos : 20-oji respublikinė doktorantų ir magistrantų mokslinė konferencija, Kaunas, 2017 m. gegužės mėn. 12 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2017, nr. 20
Date Issued
Date |
---|
2017 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Extent
p. 39-46
Abstract (en)
Straipsnyje analizuojami teoriniai turinio marketingo metodų taikymo aspektai skaitmeninėse komunikacijos priemonėse bei vaizdo turinio integracija mobiliuosiuose telefonuose, siekiant integruoti juose skaitmeninį vaizdo turinį, kuris telefonuose taptų lengviau pasiekiamas vartotojams. Iš pradžių trumpai pristatomas konceptualus turinio marketingo apibrėžimas. Po to išdėstomi metodologiniai tyrimo principai bei pristatomi tyrimo rezultatai
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Date Reporting
2018
File(s)
Sutarties data 2018 01 25, nr. A1807, laisvai prieinama internete
ISSN (of the container)
1822-6736
Other Identifier(s)
VDU02-000022802
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access