Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/59734
Type of publication: Konferencijų tezės nerecenzuojamuose leidiniuose / Conference theses in non-peer-reviewed publications (T2)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Dulksnienė, Liudmila;Kazlauskaitė, Daina
Title: Dėstytojo / mokytojo vaidmuo, rengiant besimokančiuosius prancūzų kalbos DELF / DALF egzaminams
Is part of: Sustainable multilingualism 2017 : 4th international scientific conference of Institute of Foreign Languages, Vytautas Magnus University; 11th international scientific conference of language Teachers’ Association of Lithuania, May 26–27, 2017 Kaunas, Lithuania: conference abstracts / editors Nemira Mačianskienė, Servet Çelik. Kaunas : Vytautas Magnus University, 2018
Extent: p. 44-44
Date: 2018
Keywords: Kalbų mokymasis;DELF egzaminas;Mokymosi rezultatai
ISBN: 9786094673481
Abstract: Politinis, ekonominis, kultūrinis bendradarbiavimas su užsienio šalimis, tarptautinis specialistų pripažinimo poreikis bei lygiavimasis į pasaulinį lygį skatina Lietuvos dėstytojus / mokytojus ir studentus/mokinius suaktyvinti užsienio kalbų studijas mokymosi įstaigose, perprasti mokymo(si) strategiją ir praktiką, išmokti būdų, metodų ne vien žinioms įgyti, bet ir laikyti tarptautinius DELF / DALF egzaminus ir gauti savo žinių ir gebėjimų tarptautinį pripažinimą. Dėstytojo/mokytojo uždavinys – padėti besimokantiesiems susiformuoti užsienio kalbos mokymosi gebėjimus ir įgūdžius, keisti besimokančiųjų požiūrį į mokymąsi iš paviršutinio į giluminį, skatinti studentų aktyvų ir kryptingą mokymąsi ir užtikrinti sėkmingą studento asmenybės ugdymą, nukreiptą į nuolatinį užsienio kalbos mokymąsi. Analizuodami šiuolaikinės didaktikos aktualijas, neišvengiamai susiduriame su dėstytojo/mokytojo vaidmens pokyčiais mokymosi paradigmos kontekste. Jau nekyla abejonės, kad mokymosi paradigma jokiu būdu neatmeta mokymo(si) sampratos, o tuo pačiu ir dėstytojo / mokytojo, kaip labai svarbaus mokymosi proceso dalyvio. Šioje paradigmoje tik plečiasi sėkmingą dėstytojo/mokytojo veiklą užtikrinančių kompetencijų sampratos. Greta dalykinės, mokslinės, komunikacinės kompetencijos, mokymosi paradigmos kontekste ypač išryškėja edukacinė dėstytojo/mokytojo kompetencija, apimanti platų spektrą struktūrinių elementų: mokymąsi, metamokymąsi, mokymą, mokymą kaip mokytis. Besimokančiųjų rengimas tarptautinių prancūzų kalbos egzaminų sesijoms yra iššūkis dėstytojo / mokytojo veiklai. Todėl, ypač svarbus dėmesys turi būti skiriamas dėstytojo / mokytojo vaidmenų kaitos problemoms spręsti. [...]
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/59633
https://hdl.handle.net/20.500.12259/59633
Affiliation(s): Kalbų ir kultūrų skyrius
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas. Medicinos akademija
Užsienio kalbų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.87 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

132
checked on Mar 31, 2020

Download(s)

16
checked on Mar 31, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.