Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/59357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKalpokas, Ignas-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2018-10-07T02:05:22Z-
dc.date.available2018-10-07T02:05:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn9786094599316-
dc.identifier.otherVDU02-000022770-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/59357-
dc.description.abstractŠių dienų visuomenės iš informacijos amžiaus pereina į patirties amžių: dėl informacijos pertekliaus ir nesant aiškių atrankos kriterijų žinios pačios savaime ima netekti poveikio. Vietoje to svarbiausias tampa asmeninis santykis, akimirkos emocija ir impulsas. Tad ne veltui vis dažniau kalbama apie po tiesos visuomenę. Straipsnyje pirmiausia apžvelgiamos po tiesos ištakos ir auganti patirties bei emocijų svarba šiandienos informacijos aplinkoje, pateikiama mediatizacijos, kaip kontekstinio metaproceso, samprata bei klojamas teorinis pagrindas po tiesos ir patirties dominavimui suvokti. Antroji dalis yra skirta po tiesos politinių kampanijų analizei, koncentruojantis į Donaldo Trumpo (Jungtinės Amerikos Valstijos), Emmanuelio Macrono (Prancūzija) ir Sebastiano Kurzo (Austrija) kampanijas, taip apibrėžiant komunikacijos galimybių lauką ir pagrindinius strategijų planavimo kriterijuslt
dc.description.abstractContemporary societies are increasingly characterized by a shift from the Information Age to the Age of Experience: due to the overload of information and the absence of any clear selection criteria, information as such is losing its appeal. Instead, personal bonds, momentary emotions and impulses take the stage. It is, therefore, not accidental that references to the post-truth society are becoming ever more frequent. This chapter opens with the preconditions of post-truth and the growing importance of experience and emotion in today’s information sphere, mediatization as a contextual metaprocess, and develops a theoretical framework for understanding post-truth and the dominance of experience. Meanwhile, the second part is dedicated to an analysis of post-truth electoral campaigns with an emphasis on politicians like Donald Trump (the United States), Emmanuel Macron (France) and Sebastian Kurz (Austria), thereby delimiting the possibilities of communication and the key criteria for strategic planningen
dc.description.sponsorshipLCC tarptautinis universitetas-
dc.description.sponsorshipViešosios komunikacijos katedra-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extentp. 53-85-
dc.language.isolt-
dc.relation.ispartofSocialinės tikrovės mediacija: kultūra, politika ir visuomenė / sudarytojai Renata Šukaitytė, Kęstas Kirtiklis. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2018-
dc.subjectPatirties amžiuslt
dc.subjectPolitinė komunikacijalt
dc.subjectEmocinis paveikumaslt
dc.subjectMediatizacijalt
dc.subjectAge of experienceen
dc.subjectEmotional influenceen
dc.subjectPolitical communicationen
dc.subjectMediatizationen
dc.subject.classificationStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)-
dc.subject.otherPolitikos mokslai / Political sciences (S002)-
dc.titleIš informacijos amžiaus į patirties amžių: po tiesos visuomenės iššūkiailt
dc.title.alternativeFrom the information age to the age of experience: challenges of a post-truth societyen
dc.typeresearch article-
dcterms.bibliographicCitation74-
dc.date.updated2020-06-26T09:05Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "22770"}, "publisher": {"other": ["Vilniaus universiteto leidykla"], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": false}, "isbn": ["9786094599316"], "code": "S5", "subject": ["S002"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 33, "sheets": 2.357, "timestamp": "20200626090505.0", "account": {"year": 2018, "late": false}, "na": 1, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 1, "aip": 2, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Politikos mokslų ir diplomatijos fakult.", "id": "10", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Viešosios komunikacijos katedra", "id": "1004", "level": "2", "type": "kat", "research": "1", "status": "1"}}}, {"create": false, "contribution": 0.5, "name": "LCC tarptautinis universitetas", "id": "111966048"}], "id": "C6E3F553A2B92E786AA4807A3CFA8384", "lname": "Kalpokas", "fname": "Ignas", "status": "1", "orcid": "0000-0003-1110-5185", "name": "Kalpokas, Ignas"}]}-
local.typeS-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptViešosios komunikacijos katedra-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

223
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

42
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.