Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/59357
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Politikos mokslai / Politic sciences (S002)
Author(s): Kalpokas, Ignas
Title: Iš informacijos amžiaus į patirties amžių: po tiesos visuomenės iššūkiai
Other Title: From the information age to the age of experience: challenges of a post-truth society
Is part of: Socialinės tikrovės mediacija: kultūra, politika ir visuomenė / sudarytojai Renata Šukaitytė, Kęstas Kirtiklis. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2018
Extent: p. 53-85
Date: 2018
Keywords: Patirties amžius;Politinė komunikacija;Emocinis paveikumas;Mediatizacija;Age of experience;Emotional influence;Political communication;Mediatization
ISBN: 9786094599316
Abstract: Šių dienų visuomenės iš informacijos amžiaus pereina į patirties amžių: dėl informacijos pertekliaus ir nesant aiškių atrankos kriterijų žinios pačios savaime ima netekti poveikio. Vietoje to svarbiausias tampa asmeninis santykis, akimirkos emocija ir impulsas. Tad ne veltui vis dažniau kalbama apie po tiesos visuomenę. Straipsnyje pirmiausia apžvelgiamos po tiesos ištakos ir auganti patirties bei emocijų svarba šiandienos informacijos aplinkoje, pateikiama mediatizacijos, kaip kontekstinio metaproceso, samprata bei klojamas teorinis pagrindas po tiesos ir patirties dominavimui suvokti. Antroji dalis yra skirta po tiesos politinių kampanijų analizei, koncentruojantis į Donaldo Trumpo (Jungtinės Amerikos Valstijos), Emmanuelio Macrono (Prancūzija) ir Sebastiano Kurzo (Austrija) kampanijas, taip apibrėžiant komunikacijos galimybių lauką ir pagrindinius strategijų planavimo kriterijus
Contemporary societies are increasingly characterized by a shift from the Information Age to the Age of Experience: due to the overload of information and the absence of any clear selection criteria, information as such is losing its appeal. Instead, personal bonds, momentary emotions and impulses take the stage. It is, therefore, not accidental that references to the post-truth society are becoming ever more frequent. This chapter opens with the preconditions of post-truth and the growing importance of experience and emotion in today’s information sphere, mediatization as a contextual metaprocess, and develops a theoretical framework for understanding post-truth and the dominance of experience. Meanwhile, the second part is dedicated to an analysis of post-truth electoral campaigns with an emphasis on politicians like Donald Trump (the United States), Emmanuel Macron (France) and Sebastian Kurz (Austria), thereby delimiting the possibilities of communication and the key criteria for strategic planning
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/59357
Affiliation(s): LCC tarptautinis universitetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.28 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

134
checked on Aug 16, 2019

Download(s)

12
checked on Aug 16, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.