Profesinės (anglų) kalbos užsiėmimų analizė: biomediciną studijuojančių studentų aktyvumas
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Kraujalienė, Vilija | ||
Date |
---|
2016 |
Profesinės (anglų) kalbos aktyvų mokymąsi sąlygoja besimokančiųjų motyvacija. Išoriniai ir vidiniai veiksniai lemia studentų aktyvumą per profesinės (anglų) kalbos užsiėmimus ir sėkmingą kalbos mokymąsi. Profesinė užsienio kalba kaip mokymosi objektas susijusi su aktyvaus mokymosi tikslais, interesais ir priežastimis. Įvadas. Straipsnio tikslas – išanalizuoti profesinės (anglų) kalbos užsiėmimus: apibūdinti biomediciną studijuojančių studentų motyvaciją ir aktyvumą juose. Išvardinti išorinius ir vidinius veiksnius, lemiančius studentų aktyvumą profesinės (anglų) kalbos užsiėmimuose. Straipsnio objektas – biomediciną besimokančių studentų aktyvumas profesinės užsienio (anglų) kalbos užsiėmimuose. Tyrimo metodas – profesinės (anglų) kalbos užsiėmimus ir studentų aktyvumą apibrėžiančių mokslinių literatūros šaltinių analizė bei kiekybinio tyrimo pristatymas. [...].
This article deals with analysis of professional (english) language classes and activity of biomedical students. Activity in learning foreign languages helps the learner to reach the objectives, influences successful learning and the quality of knowledge. Analysis of the activity in foreign language classes includes motives for learning, (self) evaluation of how much language has been learnt, orientation attitudes, purposefulness of motivation, emotional states of the individual that he/she undergoes while he/she is in contact with the object of learning motivation, etc.
ISBN 978-9955-15-456-3
Bibliogr.: p. 74