Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/59153
Type of publication: Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Kraujalienė, Vilija;Vankevičienė, Dainora Viktorija;Rastauskienė, Giedrė Judita;Savickienė, Inga
Title: Profesinės (anglų) kalbos užsiėmimų analizė: biomediciną studijuojančių studentų aktyvumas
Other Title: Analysis of professional (english) language classes: activity of biomedical students
Is part of: Kalbų studijos aukštojoje mokykloje : konferencijos medžiaga : 2016 m. lapkričio 11 d. = Language studies at a higher education institution : conference proceedings : 11 November 2016 / Lietuvos sveikatos mokslų universitetas/Lithuanian University of Health Sciences. Vilniaus Kolegija/Vilnius University of Applied Sciences [et al.] ; [Sudarė: Dalija Gudaitytė, Andrius Eidimtas]. Kaunas : [Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Leidybos namai], 2016
Extent: p. 72-74
Date: 2016
Note: ISBN 978-9955-15-456-3
Bibliogr.: p. 74
Keywords: Aktyvumas;Motyvacija;Išoriniai ir vidiniai veiksniai;Profesinė užsienio kalba;Language;english;education;Schools, medical;Motivation
ISBN: 9789955154563
Abstract: Profesinės (anglų) kalbos aktyvų mokymąsi sąlygoja besimokančiųjų motyvacija. Išoriniai ir vidiniai veiksniai lemia studentų aktyvumą per profesinės (anglų) kalbos užsiėmimus ir sėkmingą kalbos mokymąsi. Profesinė užsienio kalba kaip mokymosi objektas susijusi su aktyvaus mokymosi tikslais, interesais ir priežastimis. Įvadas. Straipsnio tikslas – išanalizuoti profesinės (anglų) kalbos užsiėmimus: apibūdinti biomediciną studijuojančių studentų motyvaciją ir aktyvumą juose. Išvardinti išorinius ir vidinius veiksnius, lemiančius studentų aktyvumą profesinės (anglų) kalbos užsiėmimuose. Straipsnio objektas – biomediciną besimokančių studentų aktyvumas profesinės užsienio (anglų) kalbos užsiėmimuose. Tyrimo metodas – profesinės (anglų) kalbos užsiėmimus ir studentų aktyvumą apibrėžiančių mokslinių literatūros šaltinių analizė bei kiekybinio tyrimo pristatymas. [...]
This article deals with analysis of professional (english) language classes and activity of biomedical students. Activity in learning foreign languages helps the learner to reach the objectives, influences successful learning and the quality of knowledge. Analysis of the activity in foreign language classes includes motives for learning, (self) evaluation of how much language has been learnt, orientation attitudes, purposefulness of motivation, emotional states of the individual that he/she undergoes while he/she is in contact with the object of learning motivation, etc
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/59153
Affiliation(s): Kalbų ir kultūrų skyrius
Kauno kolegija
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas. Medicinos akademija
Užsienio kalbų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.63 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

174
checked on Mar 30, 2020

Download(s)

18
checked on Mar 30, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.