Žemės ūkio ir maisto produktų kokybės ženklų tendencijos Lietuvoje: prekės ženklo vertė
Date |
---|
2016 |
Kokybės ženklų (pasirinkto veiksnio) tema šiuo metu vis dažniau diskutuojama praktiniu konkurencingumo rinkoje užtikrinimo lygmeniu, tačiau moksliniu požiūriu ši sritis dar mažai tirta, sąsajose su prekės ženklo verte, analizuojant žemės ūkio ir maisto produktų sektorių. Nors teigiama, jog kokybės ženklai sukuria patį poreikį ,,vartoti‘‘ žemės ūkio ir maisto produktus bei pripažinti (laikyti pirkėjo pirkimų krepšelio pirmoje pozicijoje) prekės ženklą, tačiau tai kelia gilesnę diskusiją, kurią pagrindžia atliktas empirinis tyrimas. Jis aktualizuoja pasirinkto veiksnio (kokybės ženklų) įtaką prekės ženklo vertei, siekiant pateikti naudingą įžvalgą dėl komunikavimo gerinimo aspektų, nes tik žinantys sertifikavimo kokybės ženklodarą pirkėjai, adekvačiai gali suvokti esamų rinkoje žemės ūkio ir maisto produktus siūlančių prekės ženklų vertę.