Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/56677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBakanauskas, Arvydas Petras-
dc.contributor.authorLiesionis, Vytautas-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2018-10-07T00:58:57Z-
dc.date.available2018-10-07T00:58:57Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.isbn9789955123323-
dc.identifier.otherVDU02-000004989-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/56677-
dc.descriptionBibliogr.: p. 180-183-
dc.description.abstractŠioje mokomojoje studijų knygoje nagrinėjama marketingo raida, elektroninio verslo pagrindai ir elektroninio marketingo orientacija. Apibrėžiama internetinio marketingo samprata ir esmė. Elektroninis marketingas analizuojamas kaip procesas, kurio metu sukuriami ir palaikomi santykiai su klientu naudojant internetines technologijas, norint palengvinti informacijos, produktų ir paslaugų, kurios tenkina abiejų pusių reikalavimus, kaitą. Studijų knyga parengta remiantis įvairių užsienio ir Lietuvos autorių publikacijomis. Knyga skirta VDU magistrantams, studijuojantiems Elektroninį marketingą, Elektroninę komerciją, studentams, specialistams, dirbantiems elektroninio marketingo srityje (ar ketinantiems jais tapti)lt
dc.description.sponsorshipEkonomikos ir vadybos fakultetas-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extent183 p-
dc.language.isolt-
dc.publisherKaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla-
dc.subjectInternetinis marketingaslt
dc.subjectMokomosios priemonės aukštosioms mokyklomslt
dc.subject.otherVadyba / Management (S003)-
dc.titleElektroninis marketingas : [mokomoji knyga]lt
dc.typeMokomoji knyga / Educational book (K2b)-
dc.date.updated2017-09-26T15:35Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "4989"}, "publisher": {"other": [""], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": false}, "isbn": ["9789955123323"], "code": "K2b", "subject": ["S003"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 183, "sheets": 13.071, "timestamp": "20170926153547.0", "account": {"year": 2008, "late": false}, "na": 2, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Ekonomikos ir vadybos fakultetas", "id": "02", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "1"}}], "id": "367FA4640FAC20C049CD5D18E8865AC9", "lname": "Bakanauskas", "fname": "Arvydas-Petras", "status": "1", "orcid": "0000-0003-0519-2657", "name": "Bakanauskas, Arvydas Petras"}, {"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Ekonomikos ir vadybos fakultetas", "id": "02", "level": "1", "type": "fak", "research": "1", "status": "1"}}], "id": "508A519F9DEFF1100D30E038C12DC2E8", "lname": "Liesionis", "fname": "Vytautas", "status": "1", "orcid": "0000-0002-0608-8862", "name": "Liesionis, Vytautas"}]}-
local.typeK-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptMarketingo katedra-
crisitem.author.deptVadybos katedra-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
marc.xml7.95 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

572
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

180
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.