Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/56402
Type of publication: Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
Field of Science: Filologija / Philology (H004)
Contributor(s): Andriuškevičienė, Jūratė;Bartnikaitė, Edita;Bartusevičienė, Virginija;Bijeikienė, Vilma;Cvilikaitė, Jurgita;Ivanauskienė, Violeta;Gelūnaitė, Gintarė;Judickaitė-Pašvenskienė, Ligita;Kazlauskaitė, Daina;Knyza, Rasa Monika;Mačianskienė, Nemira;Pundziuvienė, Daiva;Puškoriutė, Daiva;Rašinskienė, Svetlana
Title: Kalbos ir dalyko sinergija [elektroninis išteklius] : scenarijai ir interaktyvios užduotys praktiniam ir tęstiniam IDUKM taikymui / [mokomąją medžiagą parengė: Jūratė Andriuškevičienė, Edita Bartnikaitė, Virginija Bartusevičienė, Vilma Bijeikienė, Jurgita Cvilikaitė, Violeta Ivanauskienė, Gintarė Gelūnaitė–Malinauskienė, Ligita Judickaitė–Pašvenskienė, Daina Kazlauskaitė, Rasa Monika Knyza, Nemira Mačianskienė, Daiva Pundziuvienė, Daiva Puškoriutė–Ridulienė, Svetlana Rašinskienė] ; Vytauto Didžiojo universitetas. Užsienio kalbų institutas
Other Title: Užsienio kalbos ir dalyko sinergija : metodinė medžiaga praktiniam ir tęstiniam IDUKM taikymui: integruoti kalbos ir dalyko pamokų scenarijai
Extent: 1 DVD
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas
Date: 2013
Note: Projektas „Užsienio kalbos ir dalyko sinergija : integruotas dalyko ir kalbos mokymas“, projekto kodas nr. VPI-2.2-ŠMM-05-K-02-025
Keywords: Kalba ir kalbos;Mokymas
ISBN: 9789955129455
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/56402
Affiliation(s): Užsienio kalbų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml10.3 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

122
checked on Nov 2, 2019

Download(s)

10
checked on Nov 2, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.