Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/54451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDaukšaitė, Aurelija-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2018-10-07T00:12:53Z-
dc.date.available2018-10-07T00:12:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn16482824-
dc.identifier.otherVDU02-000013758-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.5755/j01.sal.0.22.3274-
dc.description.abstractStraipsnyje autorė siekia išsiaiškinti, ar Vytauto Didžiojo universiteto teisės studentai, kurių anglų kalba nėra gimtoji ir kurie mokosi teisinės anglų kalbos kaip privalomojo programos dalyko vieną semestrą, mano, kad išklausę kursą, jie turi pakankamai teisinės anglų kalbos žinių, kad galėtų klausyti kitus specialybės dalykus anglų kalba, kurie dėstomi vizituojančių dėstytojų vėlesniuose kursuose. 2012 m. pavasario semestro pabaigoje 19 studentų, besimokiusių teisinės anglų kalbos, dalyvavo mažos apimties tyrime. Jie pildė internetiniu įrankiu parengtą klausimyną, sudarytą iš atvirų ir uždarų klausimų apie teisinės anglų kalbos naudą, paskaitų lankomumą, laiką, skiriamą teisinės anglų kalbos mokymuisi ne auditorijoje, sudėtingiausias teisinės anglų kalbos sritis jos mokantis ir kita. Tyrime nustatyta, kad daugiau nei pusė studentų mano neturintys pakankamai teisinės anglų kalbos žinių, kad galėtų sėkmingai klausyti angliškai dėstomus studijų dalykus ateityje. Dauguma respondentų norėtų, kad teisinės anglų kalbos būtų mokoma ilgiau, kadangi nepakanka laiko įsisavinti teisės žodyno, kuris ir sudaro daugiausia sunkumų mokantis. Kita vertus, tyrimo rezultatai rodo, kad laiką, kurį studentai turėtų praleisti besimokydami teisinės anglų kalbos savarankiškai, ne visada panaudoja efektyviai, o studijos suintensyvėja ruošiantis testams, kurie tampa motyvacijos veiksniult
dc.description.abstractThe paper aims to research whether second year law students who are non-native speakers of English and study legal English (C1/C2) at Vytautas Magnus University (VMU) acquire enough knowledge of legal English during their one-semester-long studies in order to pursue their future studies in English, since later they have to take certain law subjects in which legal English is used as a language of instruction. This may seem to be very complicated if not enough knowledge of legal English is acquired before taking such subjects in English. Therefore, in the small scale research that used an online questionnaire consisting of open and closed questions, 19 research participants were asked about their class attendance, usefulness of legal English, the most challenging areas in studying legal English, the amount of time the students had spent on their studies of legal English outside the class, and whether they felt they had enough knowledge of legal English to be able to listen to other law subjects of their study programme in English after taking the course of Legal English. They were also asked to provide suggestions of what should be changed in teaching and learning of legal English in order to satisfy their present and future needs. The research showed that even though they had attended the classes and found the course useful, they (59.7 %) evaluated their knowledge of legal English as insufficient for following other law subjects with legal English as a language of instruction and 84.2 % of them would like it to be taught for a longer period of time. However, the study also showed that the students did not use their self-study time effectively, and it seems as a possible reason why they had not acquired enough knowledge in the course of Legal English in the spring semester of 2012 at VMUen
dc.description.sponsorshipAnglų kalbos skyrius-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extentp. 124-129-
dc.language.isoen-
dc.relation.ispartofKalbų studijos = Studies about languages. Kaunas : Technologija, 2013, nr. 22-
dc.relation.isreferencedbyMLA International Bibliography-
dc.relation.isreferencedbyCEEOL-
dc.subjectKalbų mokymasislt
dc.subjectTeisinė anglų kalbalt
dc.subjectVytauto Didžiojo universitetaslt
dc.subjectTeaching and learning Englishen
dc.subjectLegal Englishen
dc.subjectVytautas Magnus univerityen
dc.subject.classificationStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)-
dc.subject.otherFilologija / Philology (H004)-
dc.titleIs one semester of legal English enough?en
dc.title.alternativeAr vieno teisinės anglų kalbos semestro pakanka?lt
dc.typeresearch article-
dcterms.bibliographicCitation10-
dc.date.updated2021-06-04T13:43Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "13758"}, "publisher": {"other": ["Technologija"], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": true}, "issn": ["1648-2824"], "code": "S4", "subject": ["H004"], "url": ["https://doi.org/10.5755/j01.sal.0.22.3274"], "country": "LT", "language": "en", "area": "H", "original": true, "pages": 6, "sheets": 0.429, "timestamp": "20210604134352.0", "account": {"year": 2013, "late": false}, "na": 1, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 1, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 1, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Užsienio kalbų institutas", "id": "51", "level": "1", "type": "ins", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Anglų kalbos skyrius", "id": "5103", "level": "2", "type": "dep", "research": "1", "status": "1"}}}], "id": "86D00F22E99FCFB94B0D03577B9E5E82", "lname": "Daukšaitė-Kolpakovienė", "fname": "Aurelija", "status": "1", "orcid": "0000-0002-5710-6629", "name": "Daukšaitė, Aurelija"}]}-
local.typeS-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptAnglų kalbos skyrius-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

92
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

8
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.