Teisinė ir psichologinė edukacija mokykloje kaip smurto prevencijos paradigma
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Jonavos jaunimo mokykla | LT | |
Bereznaja-Demidenko, Valentina | Jonavos rajono socialinių paslaugų centras | LT |
Date |
---|
2010 |
Šiame praktiniame straipsnyje analizuojami teisinės ir psichologinės edukacijos mokykloje, kaip smurto prevencijos paradigmos, aspektai. Aktualėjant smurto problematikai Lietuvos mokyklose, ryškėja naujų, ne tik teorinių, bet ir praktiškai pritaikomų metodų poreikis. Straipsnyje pristatomas naujas psichologinės ir teorinės edukacijos metodas, kuris praktiškai įgyvendinamas SADM finansuotu Jonavos socialinių paslaugų centro ir Jaunimo mokyklos projektu. Pateikiami metodų efektyvumą grindžiantys duomenys, smurto prevencijos ir intervencijos etapai, įgyvendinami projektai Jonavos jaunimo mokykloje.
This practical article analyses the aspects of legal and psychological education at school as a violence prevention paradigm. While the violence issues have soared at Lithuania’s school, new, not just theoretical but practical methods are needed. The conference presents a new psychological and theoretical educational method, which is funded by the Ministry of Social Security, Jonava Social Services Centre and Youth School project in practice. The underlying data of the effectiveness of methods, violence prevention and intervention phases, the expected results are presented.