Vartotojiškumo ideologijos metami iššūkiai tikybos mokytojo ir moksleivio sąveikai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2016 | 87 | 156 | 166 |
URI | Access Rights |
---|---|
Straipsnis žurnalo svetainėje | Viso teksto dokumentas (atviroji prieiga) / Full Text Document (Open Access) |
https://hdl.handle.net/20.500.12259/52802 |
Straipsnyje ieškoma atsakymų į klausimus: kokie pokyčiai įvyko moksleivių pasaulėžiūroje vis labiau įsigalint vartotojiškai ideologijai? Kokį poveikį šie pokyčiai daro tikybos mokytojo ir moksleivių sąveikai? Straipsnyje aptariami pagrindiniai vartojimo ideologijos metami iššūkiai ugdomajai sąveikai; nagrinėjami pagrindinės pasaulėžiūros prieštaros tarp krikščioniškųjų egzistencinių nuostatų ir vartojimo ideologijos materialių vertybių suabsoliutinimo; apibūdinami pagrindiniai vartotojiškumo ideologijos bruožai, deformuojantys moksleivių ir mokytojų sąveiką. Straipsnio pabaigoje pateiktos teoriškai pagrįstos šio tyrimo išvados ir iškeliami probleminiai klausimai naujiems tyrimams.
The paper attempts to answer the following questions: What changes have occurred in the student’s world-view from consumerism ideology? What is the impact of these changes to the interaction between religion teacher and students? The paper introduces the main challenges of consumerism ideology to the pedagogical work of religion teacher; presents the contradictions between Christian existential attitudes and the value prominence to the material of consumerism ideology; and characterizes the main features of consumerism ideology that deform the interaction between religion teacher and students. The main conclusions of this research and problematic questions for future research are given at the end of this paper.
Journal | Cite Score | SNIP | SJR | Year | Quartile |
---|---|---|---|---|---|
Logos (Lithuania) | 0.2 | 0.167 | 0.309 | 2016 | Q3 |