Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/52737
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Psichologija / Psychology (S006)
Author(s): Goštautas, Antanas;Pakrosnis, Rytis;Čepukienė, Viktorija;Pilkauskienė, Ina;Ražanas, Kęstutis
Title: Bendravimo ugdymo priemonių efektyvumas dirbant su vaikų globos namų auklėtiniais
Other Title: Evaluation of the effectiveness of communication skills training among foster care adolescents
Is part of: Specialusis ugdymas : mokslo darbai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla., 2005, nr. 1(12)
Extent: p. 137-146
Date: 2005
Keywords: Vaikų namų auklėtiniai;Bendravimas
Abstract: Pastaruoju metu Lietuvoje daugėja vaikų, praradusių tėvų globą. Šiai problemai skiriama daug dėmesio, kuriamos įvairios programos siekiant pagerinti tokių vaikų psichosocialinį prisitaikymą. Tačiau mokslinių tyrimų, nagrinėjančių globos įstaigose gyvenantiems vaikams teikiamos pagalbos efektyvumą, trūksta. Straipsnyje analizuojami projekto, kurio tikslas buvo nustatyti bendravimo ugdymo priemonių (trumpalaikio į sprendimus orientuoto konsultavimo, intensyvaus bendravimo mokymo stovyklos ir vaikų globos namų personalo mokymų) efektyvumą vaikų globos namuose gyvenantiems paaugliams, rezultatai. Jie rodo, kad ugdant konstruktyvaus bendravimo įgūdžius galima pagerinti paauglių prisitaikymą tarpasmeninių santykių srityje
Internet: http://etalpykla.lituanistikadb.lt/fedora/objects/LT-LDB-0001:J.04~2005~1367151216765/datastreams/DS.002.0.01.ARTIC/content
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

87
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

19
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.