Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/52615
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Urbonaitė, Rasa;Zuzevičiūtė, Vaiva;Bukantaitė, Daiva
Title: Edukologijos mokslininko įvaizdžio dimensijos ir veiklos tobulinimo gairės
Other Title: Education scientific dimension of the image and business improvement guidelines
Is part of: Andragogika : mokslo darbai. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2011, [T.] 2
Extent: p. 94-107
Date: 2011
Keywords: Įvaizdis;Edukologijos mokslininkas;Dimensijos;Image;Researcher in education;Dimensions
Abstract: Vienų ar kitų mokslo sričių ir krypčių įvaizdis skirtinguose diskursuose — akademiniame, politiniame, žiniasklaidos, tarpasmeniniame ir kt. yra aptariamas nuolat. Diskusijos apie mokslo sričių prestižą vyksta renkantis būsimą specialybę, siekiant įsidarbinti baigus universitetą, vertinant mokslo pažangą, skiriant finansavimą atskiroms mokslo sritims, skirstant stipendijas, formuojant šalies mokslo prioritetines sritis. Šiame straipsnyje pristatomas tyrimas, kuriuo siekta atsakyti į probleminį klausimą: Kaip edukologijos mokslininko įvaizdį vertina skirtingų mokslo sričių kolegos ir studentai? Tyrimo objektas: edukologijos mokslininko įvaizdžio vertinimas. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros šaltinių ir dokumentų analizė, anketinė apklausa, pusiau struktūruotas interviu
The image of different research fields is being constantly discussed in a variety of discourses. Image has an important role in choosing profession, that is, studies for professions. Also, image is an important factor for establishing practices and priorities of both regional and international research trends. Researcher’s image is being discussed for some time, however, researcher‘s in education image is a new theme. Education science has been discussed as a separate field from pedagogy just during the last two decades, therefore, researcher‘s in education science image is still at focus. In this paper a part of study results are presented. Only qualitative data is presented here
Internet: http://www.ku.lt/tsi/files/2012/08/andragogika_nr.2.pdf
http://www.ku.lt/tsi/files/2012/08/andragogika_nr.2.pdf
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Muzikos akademija
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml9.81 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

148
checked on Jan 5, 2020

Download(s)

10
checked on Jan 5, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.