Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/52477
Type of publication: Mokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
Field of Science: Chemija / Chemistry (N003)
Author(s): Baublys, Vykintas;Čekianienė, Regina;Gefenienė, Audronė;Girdauskas, Valdas;Kanapickas, Arvydas;Lamanauskas, Nerijus;Mickevičius, Saulius;Pečiuliauskienė, Palmira;Ragelienė, Lina;Ragulienė, Loreta;Sitonytė, Jūratė;Šlekienė, Violeta;Tamošiūnas, Mindaugas;Vitėnienė, Irena;Žaltauskas, Raimundas
Title: Mokyklinių chemijos eksperimentų teorija ir praktika : mokytojo knyga [elektroninis išteklius] / Vykintas Baublys ... [et al.]; Vytauto Didžiojo universitetas ; Lietuvos edukologijos universitetas ; Šiaulių universitetas
Extent: 406 p
Publishing data: Vilnius : Lietuvos edukologijos universitetas; Šiaulių universitetas; Vytauto Didžiojo universitetas
Date: 2014
Note: LEU projektas. „Gamtos mokslų mokytojų eksperimentinės veiklos kompetencijos tobulinimas atnaujintų mokymo priemonių ir 9–12 klasių bendrųjų programų pagrindu (VP1-2.2-ŠMM-03-V-01-002)“. Projekto vykdytojas – Lietuvos edukologijos universitetas. Partneriai – Vytauto Didžiojo universitetas ir Šiaulių universitetas
Keywords: Kompiuterinis eksperimentas;NOVA 5000;Xplorer GLX;Laboratoriniai darbai;Cheminiai eksperimentai
ISBN: 9786099537191
Abstract: Metodinę priemonę sudaro keturi skyriai. Pirmasis knygos skyrius yra teorinio pobūdžio, jame išryškinamas pažinimo kompetencijos vaidmuo eksperimentinėje veikloje, nagrinėjamas tyrinėjimu grindžiamas mokymasis, aktyvieji mokymosi metodai, kurie galėtų paįvairinti edukacinę praktiką. Antrajame skyriuje aprašytos kompiuterizuotos mokymo sistemos, pritaikytos gamtamoksliam ugdymui. Trečiasis mokytojo knygos skyrius yra praktinio pobūdžio, susijęs su dalyko laboratoriniais darbais. Tyrimai laboratorijoje, konkrečios situacijos analizė, problemų sprendimas padeda nuo mokymo pereiti prie mokymosi, gamtos mokslus daro patrauklius, o patį mokymosi procesą įdomesnį ir prasmingesnį. Aprašomos tyrimų metodikos skiriasi tyrimo objektais, veiklų apimtimi ir sudėtingumu, todėl kiekvienas mokytojas, priklausomai nuo moksleivių pasirengimo lygio, gali pasirinkti tinkamus tyrimus. Ketvirtasis knygos skyrius yra praktinio tarpdalykinio pobūdžio. Šioje metodinėje priemonėje aprašytos metodikos yra išbandytos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo kursuose su gamtos dalykų (biologijos, chemijos, fizikos) mokytojais. Mokymuose gamtamokslinę kompetenciją tobulino per 330 gamtos dalykų mokytojų, mokymų trukmė – 60 val
Internet: http://www.esparama.lt/es_parama_pletra/failai/ESFproduktai/2014_Mokykliniu_chemijos_eksperimentu_teorija_ir_praktika_Mokytojo_knyga_ok.pdf
http://www.esparama.lt/es_parama_pletra/failai/ESFproduktai/2014_Mokykliniu_chemijos_eksperimentu_teorija_ir_praktika_Mokytojo_knyga_ok.pdf
Affiliation(s): Biochemijos katedra
Biologijos katedra
Fizikos katedra
Gamtos mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Šiaulių universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml11.63 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

134
checked on Aug 17, 2019

Download(s)

4
checked on Aug 17, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.