Šiuolaikinių IKT taikymo ugdymo procese poreikių identifikavimas
Date |
---|
2013 |
Informacinės komunikacinės technologijos (toliau – IKT) vis labiau skverbiasi į ńvietimo, ugdymo procesus. Mokslo ir technikos vystymasis atveria plačias galimybes ugdymo proceso kaitai. IKT tapo reikńmingos ńiandieninėje visuomenėje dėl spartaus technologijų plitimo visose ņmonių veiklos srityse.. Straipsnyje analizuojami IKT taikymo poreikiai ugdymo procese. IKT kompetencija – visuma ņinių, gebėjimų ir nuostatų, kurias besimokantysis įgyja taikydamas IKT. Ńiandien jau yra suvokiama, kad IKT gali padidinti mokymosi efektyvumą, tačiau visų pirma reikia ińsiaińkinti/identifikuoti, kokie gi yra IKT taikymo poreikiai.
Information and communication technologies becoming more and more important in educational, training processes. Scientific and technological progress opens up wide possibilities for educational change process. ICT has become significant in today's society due to the rapid spread of modern technology in all fields of human activity. This paper analyzes the application of ICT to the needs of the educational process. ICT competence - a set of knowledge, skills and attitudes that a learner acquires using ICT. Today it is recognized that ICT can enhance the learning efficiency, but first need to find out what are the needs of the application of ICT.