Kūrybinių kompetencijų vystymas koučingo kontekste
Date |
---|
2010 |
Tyrimo tikslas: įvertinti kūrybinių kompetencijų vystymo koučingo kontekste galimybes ir apribojimus. Tyrimo objektas: koučingas, kaip vienas iš kūrybinių kompetencijų vystymo metodų.Siekiant realizuoti tyrimo tikslą, išsikelti tokie uždaviniai: 1. Atlikti trumpą kreatyvumo teorijų apžvalgą, koučingo kontekste. 2. Palyginti kreatyvumo ir koučingo sampratas. 3. Apibrėžti kūrybinių kompetencijų vystymo koučingo kontekste galimybes ir apribojimus. Panaudota metodologija: 1. Kreatyvumo teorijų trumpa teorinė analizė. 2. Kreatyvumo ir koučingo sampratų analizė sisteminės minties veiklos metodologijos kontekste, siekiant panagrinėti kūrybingumo kompetencijų vystymo galimybes.[...]
Nowadays organizations have too many oportunities and posibilities to develop creativity competences. The goal of this article is to show coaching as creativity development meta model and meta method. The conclusions described nondirective coaching as very efective and powerfool instrument to develop person with small as possible intervence from environment.