Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/50960
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Butrimė, Edita;Vitkutė-Adžgauskienė, Daiva;Zuzevičiūtė, Vaiva;Statkevičienė, Vida
Title: Digital native student’s attitude on learning using ICT tools
Other Title: Studentų skaitmeninių čiabuvių požiūris į mokymąsi pasitelkiant informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis grindžiamas priemones
Is part of: ALTA'15 : Pažangios mokymosi technologijos = Advanced learning technologies : konferencijos pranešimų medžiaga, 2015 m. gegužės 7 d. / edited by Vilma Rūta Musankovienė, Vakarė Užkuraitytė. Kaunas : Kauno technologijos universitetas, 2015
Extent: p. 24-29
Date: 2015
Keywords: E-mokymasis;Skaitmeninių čiabuvių mokymasis;Mokymosi priemonės Web 2.0 pagrindu;E-learning;Learning of digital natives;ICT-based learning tools;Web 2.0-based learning tools
Abstract: Straipsnis remiasi užsienio ir Lietuvos autorių teorinėmis įžvalgomis ir tyrimais. Tyrime, atliktame trijuose skirtinguose universitetuose, dalyvavo socialinių mokslų ir biomedicinos studijų sričių studentai (N=138). Tyrimo idėja kilo analizuojant pirmo kurso studentų pasiekimus. Tyrimas atskleidė, kad pirmo kurso studentai (skaitmeniniai čiabuviai) nenoriai palieka komforto zonas socialiniuose tinkluose, kad galėtų pasinaudoti kitų, studijoms skirtų, virtualių aplinkų (tame tarpe ir virtualiųjų mokymosi aplinkų, naudojamų jų universitetuose) galimybėmis skaitmeninėje erdvėje
This paper is based on theoretical and empirical research. Experience collected from three different universities raised the concerns addressed in designing and carrying out the study, based on qualitative and quantitative research methodology. However, due to limitations of this paper, only a part of results (generated by the quantitative study) is presented. The research idea came when analysing the learning achievements of first year students. Study revealed that first-year students (Digital Natives) are quite reluctant to leave the comfort zones of Facebook and similar social networks in order to explore learning possibilities embedded in other platforms, including the ones provided by a university
Internet: http://ndma.lt/sites/default/files/ALTA_2015_07_10.pdf
http://ndma.lt/sites/default/files/ALTA_2015_07_10.pdf
Affiliation(s): Informatikos fakultetas
Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
Mykolo Romerio universitetas, vaiva.zuzeviciute@mruni.eu
Taikomosios informatikos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.77 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

148
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

14
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.