Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/50599
Type of publication: conference paper
Type of publication (PDB): Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
Field of Science: Filologija / Philology (H004)
Author(s): Ilgūnaitienė, Ramunė Vitalija
Title: Kaip motyvuoti VDU studentus rinktis C1 lygio „Anglų kalbos gramatika komunikacijai“ kursą?
Is part of: Darnioji daugiakalbystė: tyrimai, studijos, kultūra : 2-oji tarptautinė mokslinė konferencija = Sustainable multilingualism: research, studies, culture : 2nd international scientific conference, 2013 m. rugsėjo 27-28 d. / Vytauto Didžiojo universitetas. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2013
Extent: p. 36-37
Date: 2013
Keywords: VDU studentai;„Anglų kalbos gramatika komunikacijai“ kursas;Gramatikos svarba;Užsienio kalbos mokymo procesas;Užsienio kalbos mokymosi procesas
Abstract: VDU UKI dėstytojai, suvokdami gramatikos svarbą užsienio kalbos mokymo/mokymosi procese, jau eilę semestrų skelbia anglų kalbos gramatikos kursą, dėstomą C1 lygiu. Neretai dėstytojai susiduria su sunkumais surinkti suinteresuotų studentų grupes. Pasiteiravus studentų, kodėl jie nenori mokytis gramatikos aukštesniu lygiu, paaiškėja ne viena priežastis: gramatikos mokoma/mokomasi bendrojo lavinimo mokyklose nuo II-os klasės; ji tikrai profesionaliai išdėstoma keturiuose anglų kalbos lygiuose, dėstomuose VDU; tai sausas, neįdomus mokslas; studentai jau yra puikiai įsisavinę anglų kalbos gramatiką; ji yra visai nesvarbi kalbos mokymosi procese. Siekdami išaiškinti gramatikos reikšmę kalbos mokymo/mokymosi procese bei motyvuoti studentus pasirinkti „Anglų kalbos gramatika komunikacijai“ kursą, VDU UKI dėstytojai stengiasi atsakyti į studentų klausimus, nepaliaujamai tobulindami minėtą kursą. Pirmiausiai yra privalu paaiškinti studentams jog mokyklinis gramatikos kursas neapima visos plačios anglų kalbos gramatikos. Keturiuose anglų kalbos lygiuose, dėstomuose VDU, yra gilinamasi į tas pačias gramatines kategorijas, kurios jau buvo išsamiai apžvelgtos mokykloje. Gramatikos negalima traktuoti kaip sauso ir neįdomaus mokslo – toks požiūris atsiranda kai ši kalbos mokslo sudėtinė dalis yra pateikiama tradiciniu būdu. Studentai turi suprasti, jog kalbų mokymosi procese tobulėjimui nėra ribų, taigi, manyti, kad visa gramatika jau įsisavinta yra klaidinga. Ne visi studentai teisingai suvokia gramatikos reikšmę mokantis kalbų. Dažnai tenka girdėti nuomonę, kad svarbu mokėti šnekamąją kalbą, o gramatika yra tik antraeilis arba netgi nesvarbus dalykas. [...]
Internet: http://daugiakalbyste.vdu.lt/priimtos-santraukos/
Affiliation(s): Užsienio kalbų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.64 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

28
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

8
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.