Stojančiųjų į Vytauto Didžiojo universitetą anglų kalbos gebėjimų ir paskirstymo į lygius standartizavimo kriterijai
Date |
---|
2013 |
Straipsnyje analizuojami Vytauto Didžiojo universiteto Testavimo centro paruošti anglų kalbos žinių ir paskirstymo į lygius nustatymo testai (Placement Tests) ir aptariamos testų rengimo efektyvinimo perspektyvos. Vienas iš „Bendrųjų Europos kalbų mokymosi, mokymo ir vertinimo metmenų“ tikslų yra aprašyti kalbos mokėjimo lygius, kurie reikalingi kalbos mokėjimo nustatymui, įvertinimui ir įsivertinimui, naudojami rengiant standartizuotus testus bei egzaminus, kad būtų galima lengviau sugretinti skirtingas vertinimo sistemas. Tam tikslui ir buvo parengti anglų kalbos mokėjimo lygių nustatymo testai, kurie įvertintų testuojamojo studento kiekvienos kalbinės veiklos rūšies gebėjimų lygį ir studento turimą kalbinę kompetenciją. Atlikta 2012-2013 metų Vytauto Didžiojo universiteto paskirstymo į anglų kalbos lygius testų analizė, siekiant įvertinti paruoštų testų efektyvumą ir validumą. Straipsnio tikslas – išanalizuoti ir palyginti iki 2013 metų Užsienio kalbų institute naudotus ir 2013 m. Testavimo centro parengtus stojančiųjų į VDU anglų kalbos paskirstymo į lygius nustatymo testus, nagrinėjant pagrindinius testų sudarymo principus standartizavimo kriterijų aspektu ir jų pagrindu pateikti pasiūlymus kaip pagerinti skirstymo į anglų kalbos lygius metodiką, kurią apibendrinus būtų galima pritaikyti diagnostinių testų kūrimo praktikoje ateityje.
Conference | |||
---|---|---|---|
2013-09-27 | 2013-09-28 | LT |