Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/50426
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Miliušienė, Monika
Title: Mokytojo vaidmuo socialinės atskirties prevencijai
Other Title: Teacher's role for the prevention of social exclusion
Is part of: Socialinis ugdymas. Nr. 5 : smurto ir patyčių prevencija ugdymo įstaigose : recenzuojamas tęstinis mokslinių-praktinių straipsnių rinkinys. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2010
Extent: p. 222-234
Date: 2010
Keywords: Socialinė sanglauda;Socialinė atskirtis;Šeima;Bendruomenė;Ugdymas;Social exclusion;Family;Community
ISBN: 9786094300363
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/50426
Affiliation(s): Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.1 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

124
checked on Nov 2, 2019

Download(s)

10
checked on Nov 2, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.