Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/50015
Kultūros, buities ir socialinius reiškinius įvardijančios leksikos mokymo(si) aspektai
Type of publication
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Title [lt]
Kultūros, buities ir socialinius reiškinius įvardijančios leksikos mokymo(si) aspektai
Is part of
Daugiakalbystė ir kūrybiškumas: teorija ir praktika : 4-oji tarptautinė konferencija = Multilingualism and creativity: theory and practice of language education: 4th international conference, 2010 05 21-22, Kaunas. Vilnius : Lietuvos kalbų pedagogų asociacija, 2010
Date Issued
Date |
---|
2010 |
Publisher
Vilnius : Lietuvos kalbų pedagogų asociacija, 2010
Extent
p. 1-4
Abstract (lt)
Aptardami socialinius ir kultūrinius kalbų mokymo(si) aspektus turėtume pažvelgti į daugybę tokių veiksnių kaip mokymosi proceso dalyvių socialinė kilmė, priklausymas ar dėmesys įvairioms/skirtingoms kultūroms, religiniai įsitikinimai, valstybės politika kalbų mokymo(si) atžvilgiu ir daugelis kitų, tiesiogiai darančių įtaką kalbų mokymui bei mokymuisi. Kalbų mokymosi procesui daug įtakos turi ją vartojančios bendruomenės kultūra, istorija, kalbos vartojimo areale buvę ar tebevykstantys politiniai ir socialiniai įvykiai. Dėl paminėtų reiškinių kalboje atsiranda specialūs juos įvardijantys ar jų įtakoje užgimę, o kalbą besimokantiems neretai nežinomi žodžiai.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISBN (of the container)
9789955880653
Other Identifier(s)
VDU02-000009169