Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/49922
Publication type
type::text::periodical::journal::contribution to journal::journal article::research article
Type of publication (PDB)
Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Title
Servqual metodikos taikymo galimybės aukštojo mokslo institucijose : Kauno kolegijos patirtis
Is part of
Koleginių studijų patrauklumo stiprinimas : tarptautinės mokslinės praktinės konferencijos straipsnių rinkinys, 2010 10 27, Vilnius. Vilnius : Vilniaus kolegija, 2010
Extent
p. 23-30
Publisher
Vilnius : Vilniaus kolegija, 2010
Date Issued
2010
ISBN (of the container)
9786094360046
Other Identifier(s)
VDU02-000009163
Abstract
In this article there are the possibilities of SERVQUAL (Service quality framework) methodology using in higher education institutions presented. SERVQUAL methodology was first created for business sector in order to ensure service quality. Later, when requirements for study quality grew, this methodology started to be used in the area of education. Mass higher education and growing competition between higher education institutions present the need of studies as service quality evaluation in Lithuania. In this article the case of Kaunas University of Applied Sciences is presented. The practice of using this technique has showed, that it can be easy used not just in institutional, but also in subject level. It shows that every lecturer in this daily life can use this technique in order to assure his teaching quality. On the other hand, the research has showed that the questionnaire of this technique is too long for students, so in the future it must be made some researches about the possibilities to make this technique more acceptable for students. This technique can also be used for the administrative staff work quality evaluation.
Didėjanti konkurencija tarp aukštojo mokslo institucijų bei augantys reikalavimai studijų kokybės užtikrinimui rodo vis didesnį studijų kaip paslaugos kokybės vertinimo poreikį Lietuvoje. Iki šiol didžiojoje dalyje Lietuvoje atliktų edukologinių tyrimų buvo koncentruojamasi į studijų turinio kokybės užtikrinimą. Šiame straipsnyje yra atskleidžiama studijų kaip paslaugos (studijų administravimo) kokybės užtikrinimo galimybė, atskleidžiant verslo įmonėms sukurtos paslaugų kokybės vertinimo metodikos SERVQUAL pritaikymo galimybės švietimo sektoriuje. Pristatomas Kauno kolegijoje atliktas dėstymo kaip paslaugos kokybės vertinimas, kuriame buvo remtasi SERVQUAL metodika. Straipsnyje yra atskleidžiami sunkumai, su kuriais buvo susidurta atliekant tyrimą, pristatomos tolesnės metodikos tobulinimo gairės.
Bibliographic Details
9
Coverage Spatial
LT
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)