Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/49770
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Teisė / Law (S001)
Author(s): Berkmanas, Tomas
Title: Innovative and interdisciplinary contents and programmes in graduate legal studies : lessons learned
Is part of: Legal education and judicial training in Europe : the menu for justice project report. Hague : Eleven international publishing, 2013
Extent: p. 93-105
Date: 2013
Note: ISBN 978‐94‐6094‐752‐0 ebook
Keywords: Teisininkų rengimas;Magistrinės teisės studijos;Inovatyvus mokymas;Tarpdisciplininis mokymas;Legal education;Graduate legal studies;Innovative education;Interdisciplinary education
ISBN: 9789462360556
Abstract: Straipsnyje pateikiama apžvalginė analizė duomenų, kurie buvo surinkti tyrimų Menu for Justice projekte metu apie magistrinio lygmens teisės studijas. Veikla projekte buvo vykdoma 2009-2013 metais, jame buvo atstovaujamos visos valstybės Europos Sąjungos narės ir kai kurios kitos Europos valstybės. Analizės dėmesio centre yra inovatyvaus ir tarpdisciplininio teisininkų rengimo pavyzdžiai minėtose šalyse
The paper presents the summary analysis of the data on graduate legal studies gathered during the research in the Menu for Justice Project. The activities in the project took place during 2009-2013. The analysis focuses on the examples of the innovative and interdiciplinary instances/experiences of legal education in various European countries
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/49770
Affiliation(s): Teisės fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.27 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

130
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

10
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.