Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/48769
Type of publication: Monografija / Monograph (K1a)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Gedvilienė, Genutė;Baužienė, Zita
Title: Sutrikusios lokomocijos vaikai. Ugdymas - koks? : monografija
Extent: 236 p. : iliustr
Publishing data: Kaunas : Kauno kolegijos leidybos centras
Date: 2010
Note: Recenzentai: prof. dr. I. Leliūgienė (KTU); prof. dr. E. Acienė (KU)
Bibliogr.: p. 212-226
Keywords: Sutrikusi lokomocija;Sutrikęs judėjimas;Neįgaliųjų ugdymas;Ugdymas šeimoje;Socialiniai gebėjimai;Sutrikusios lokomocijos vaikai;Judėjimo negalia;Vaikų ugdymas
ISBN: 9789955271970
Abstract: Monografijoje gilinamasi į judėjimo sutrikimų negalią. Tikslas – atskleisti ir empiriškai pagrįsti vidinę ir išorinę psichosocialinės aplinkos dimensijas vaikų su lokomocijos sutrikimais ugdymo atveju. Pirmame monografijos skyriuje atskleidžiama sukaupta patirtis Azijos Ramiojo vandenyno regione, Australijoje ir kt. Pristatoma Europos ir Lietuvos sutrikimų turinčių vaikų populiacija. Išryškinti judėjimo sutrikimus turinčių vaikų vystymosi ypatumai. Antrame skyriuje pristatomi paramos teikimo dokumentai ir išryškinta bei pateikta išorinė psichosocialinės aplinkos dimensija. Trečiame skyriuje, pasitelkiant ekspertinio vertinimo metodiką, atskleidžiami vaikų, turinčių lokomocijos sutrikimų ir šių sutrikimų neturinčių, socialinės sąveikos ypatumai bei įvertinamas mokyklų pasirengimas ugdyti socialinę atskirtį turinčius vaikus kartu su visais kitais bendraamžiais. Ketvirtame skyriuje pristatomi socialinių gebėjimų ugdymo pamatiniai reiškiniai. Išsamiai aptariamas tėvų ir mokytojų požiūris į kliūtis ir galimybes ugdyti sutrikusios lokomocijos vaikus bendrojo lavinimo mokykloje. Penktame skyriuje aptariamas šeimų, auginančių lokomocijos sutrikimų turinčius vaikus, socialinis aspektas. Nuodugniai analizuojama vaiko, turinčio lokomocijos sutrikimų, ugdymo šeimoje įtaka socialinei raiškai. Fenomenologinis tyrimas padėjo atskleisti sutrikusios lokomocijos vaikų vidinę psichosocialinės aplinkos dimensiją. Šeštame skyriuje, apibendrinus empirinio tyrimo rezultatus, pateikiamas sutrikusios lokomocijos vaiko ugdymo psichosocialinės aplinkos dimensijų modelis
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/48769
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Kauno kolegija
Socialinių mokslų fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.73 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

140
checked on Dec 9, 2019

Download(s)

14
checked on Dec 9, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.