Moksleivių bendravimo įgūdžių ugdymo panaudojimas narkotinių medžiagų vartojimo profilaktikai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Kauno medicinos universiteto Kardiologijos institutas | LT | |
Date |
---|
1999 |
Straipsnyje aptariamos aukštesniųjų klasių moksleivių požiūrio į save ir kitus žmones keitimo galimybės remiantis trijų dienų stacionarine profilaktine stovykla. Rūkymo ir alkoholio vartojimo paplitimas tarp stovyklos dalyvių (60 mergaičių ir 31 berniukas, amžius 13-18 metų) nesiskyrė nuo jų bendraamžių - 68,4 % mergaičių ir 76,6 % berniukų rečiau ar dažniau vartojo alkoholį; 35,1 % mergaičių ir 49,1 % berniukų rečiau ar dažniau rūkė; 1,7 % mergaičių ir 19,0 % berniukų buvo bandę kitokių narkotinių medžiagų.Daugumas stovyklos dalyvių teigiamai įvertino programoje naudotas priemones, ugdančias asmeninius ir socialinius įgūdžius (94,9 % mergaičių ir 96,9 % berniukų). Daugelis bnorėtų ir toliau dalyvauti šioje profilaktinėje programoje (93,8 %).
This article discusses changes in senior schoolchildren’s, attitudes towards self and other people in 3 day-drug prevention training camp. Smoking and alcohol using prevalence among participants (60 girls and 31 boy, age 13-18) does not differ from their peers' - 68,4 % of girls and 76,6 % of boys sometimes use alcohol; 35,1 % girls and 49,1 % of boys smoke occasionally; 1,7 % of and 19,0 % of boys have tried some other kind of drug. The majority of the participants evaluated means for developing personal and social skills used in the program positively (94,9 % girls,96,9 % boys)|. Most of them wished to continue participation in this program (93,8 %). Assessment of attitude towards self changed positively during 3 day drug prevention training.