Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/47637
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Rutkauskienė, Danguolė;Gudonienė, Daina;Volungevičienė, Airina
Title: Projekto metu sukurtų kursų kūrimo sistemų analizė
Other Title: Technological and educational aspects of DE course development systems
Is part of: Advanced Learning Technologies and Applications ALTA'2007 : conference proceedings / European Commission Leonardo da Vinci programm EVETE. Kaunas : Mažoji poligrafija, 2007
Extent: p. 207-213
Date: 2007
ISBN: 9789955751079
Abstract: Projekto "Lietuvos nuotolinio mokymosi sistemos veiklumo integralus ugdymas" laikotarpiu buvo sukurti 65 kursai. Kursų testavimo laikotarpiu naujas kompetencijas ir įgūdžius įgijo ne tik Lietuvos aukštųjų mokyklų, kolegijų studentai, bet ir dėstytojai. Penki kursai iš 65 sukurtų kursų skirti dėstytojų kompetencijų kėlimui informacinių technologijų (IT) srityje, kursų administravimo teikimo bei vadybos srityje. Kursai sukurti įvairiose kursų rengimo sistemose. Nuotolinio mokymosi (NM) kursų rengimo sistema leidžia sukurti ir sukurtą medžiagą studijuoti, tokiu laiku ir tokia sparta, kurie besimokančiam yra patogūs ir atitinka jo galimybes ir poreikius. Atsiveria naujos galimybės, išnyksta geografiniai, asmeniniai, darbo barjerai, neleidę žmonėms siekti išsimokslinimo, reikalingų kompetencijų ir žinių. NM šiuo metu yra viena iš prioritetinių daugelio šalių švietimo sistemos plėtros krypčių. NM kursų rengimą ir teikimą palengvina kursų rengimo sistemos
Distance Education (DE) course development systems provide possibilities to study learning material with individual tempo, and they are comfortable for the learners as they meet their needs and possibilities. New possibilities are created, geographical distance disappears, personal and Professional barriers are diminished, and DE participants gain necessary competences and skills. DE is one of national priorities in the system of education in different countries. Course development systems facilitate DE course design and delivery
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/47637
Affiliation(s): Kauno technologijos universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

81
checked on Dec 24, 2021

Download(s)

9
checked on Dec 24, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.