The development of social workers-practitioners' professional qualification in the context of lifelong learning
Date |
---|
2007 |
Lietuvos visuomenė tampa informacine, keičiasi ir požiūris į mokymąsi: vietoj mokymosi visam gyvenimui atsiranda mokymasis visą gyvenimą. Socialinis darbas yra daugialypis, šios profesijos atstovai, kaip ir kitų šiuolaikinių profesijų, turėtų nuolat tobulintis, mokytis, kad išlaikytų tinkamą darbo kokybę ir galėtų padėti žmonėms nuolat besikeičiančioje visuomenėje. Profesinės kompetencijos tobulinimas yra svarbi socialinio darbo dalis, galinti padėti socialiniams darbuotojams spręsti iškylančius sunkumus, kaupti žinias. Siekiant nustatyti socialinių darbuotojų dalyvavimą nuolatinio mokymosi procese, 2005 m. kovo mėnesį Vytauto Didžiojo universiteto Socialinio darbo institute atliktas kiekybinis aprašomasis tyrimas, jo rezultatai aptariami šiame straipsnyje.