Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/46556
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Sociologija / Sociology (S005)
Author(s): Ivanauskienė, Violeta;Varžinskienė-Čepkauskaitė, Laura
Title: The development of social workers-practitioners' professional qualification in the context of lifelong learning
Other Title: Socialinių darbuotojų praktikų profesinės kompetencijos tobulinimas nuolatinio mokymosi kontekste
Is part of: Tiltai = Bridges = Brücken. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2007, nr. 3(40)
Extent: p. 17-23
Date: 2007
Keywords: Socialinis darbas;Kvalifikacijos tobulinimas;Profesinės kompetencijos plėtra;Nuolatinis mokymasis;Social work;Development of qualification;Development of professional competence;Continual education
Abstract: Lietuvos visuomenė tampa informacine, keičiasi ir požiūris į mokymąsi: vietoj mokymosi visam gyvenimui atsiranda mokymasis visą gyvenimą. Socialinis darbas yra daugialypis, šios profesijos atstovai, kaip ir kitų šiuolaikinių profesijų, turėtų nuolat tobulintis, mokytis, kad išlaikytų tinkamą darbo kokybę ir galėtų padėti žmonėms nuolat besikeičiančioje visuomenėje. Profesinės kompetencijos tobulinimas yra svarbi socialinio darbo dalis, galinti padėti socialiniams darbuotojams spręsti iškylančius sunkumus, kaupti žinias. Siekiant nustatyti socialinių darbuotojų dalyvavimą nuolatinio mokymosi procese, 2005 m. kovo mėnesį Vytauto Didžiojo universiteto Socialinio darbo institute atliktas kiekybinis aprašomasis tyrimas, jo rezultatai aptariami šiame straipsnyje
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/46556
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.8 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

140
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

12
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.