Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/46065
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Paukštė, Vaidotas
Title: Archetipinių simbolių - tanatos vara - naudojimo galimybės marketingo komunikacijoje, formuojant vartotojų elgseną
Other Title: Archetypic symbols oriented to "Tanatos vara" in marketing communication : forming consumer' behavior
Is part of: Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. Lietuvos ūkis ES erdvėje: procesai ir tendencijos: dvyliktoji respublikinė doktorantų ir magistrantų mokslinė konferencija, Kaunas, 2009 m. gegužės 8 d. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 12 (2009)
Extent: p. 174-180
Date: 2009
Keywords: Tanatos vara;Susinaikinimas;Marketingo komunikacija;Vartotojų elgsena;Marketing communication;Consumer' behavior
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/46065
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.23 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

138
checked on Jan 5, 2020

Download(s)

10
checked on Jan 5, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.