Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/45883
Type of publication: Straipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Liesionis, Vytautas
Title: Žaliosios rinkodaros svarba įmonės sėkmės kūrime
Other Title: The importance of "Green" marketing in the business success creation
Is part of: Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai: penktoji respublikinė doktorantų ir magistrantų konferencija : Kaunas, 2002 m. gegužės mėn. 3 d. Integracinių ekonominių procesų pokyčiai Vidurio ir Rytų Europoje XXI amžiaus pradžioje. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2002
Extent: p. 55-62
Date: 2002
Keywords: "Žalioji" rinkodara;Lietuva;Aplinkos apsauga;"Žaliasis" marketingas
ISBN: 9955530510
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/45883
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.77 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

162
checked on Sep 7, 2020

Download(s)

22
checked on Sep 7, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.