The Formation of Customer Loyalty Conception in the Context of the Evolution of Schools of Marketing Thought
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
LT | ||
Švagždienė, Biruta |
Date |
---|
2009 |
Vartotojų lojalumo skatinimas ir ryšių su jais užmezgimas ilgalaikėje perspektyvoje marketingo prorogatyva tapo ilgo marketingo mokslo evoliucijos proceso pasekoje. Marketingo, kaip savarankiškos disciplinos, formavimosi pradžia- 1900m., kai sparčiai besuvystant pramonei, augant jos produktyvumui, susidomėta naujais gamybos metodais, naujų produktų gamyba ir prekyba, prekių pateikimu vartotojams, vartotojų pirkimo elgsena ir tt. Vyrauja nuomonė, kad marketingas tapo ta disciplina, kuri teigė turinti potencialą išspręsti visas tuo metu egzistavusias verslui aktualias problemas bei suderinti vartotojų ir gamintojų interesus.[...].
The article analyzes in theoretical level the impact of development of marketing as a separate science branch on the formation of customer loyalty conception: evolution of marketing thought and trends of change of approaches are provided, the impact of ideas of different schools of marketing thought on customer loyalty conception, perception and approach is determined. The ideas and branches of relationship marketing, the attitude towards customer and his loyalty of the representatives of this school are analyzed in more detailed way.