Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/45477
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Pilelienė, Lina
Title: Vartotojų lojalumo svarba verslo plėtrai
Other Title: Importance of customer loyalty for business development
Is part of: Vadyba: mokslo tiriamieji darbai. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla., 2007, nr. 2(11)
Extent: p. 206-209
Date: 2007
Keywords: Vartotojų lojalumas;Elgsenos lojalumas;Nuostatų lojalumas;Customer loyalty;Behavioral loyalty;Attitudinal loyalty
Abstract: Straipsnyje teoriniame lygmenyje nagrinėjamas vienas pagrindinių verslo sėkmės garantų - vartotojų lojalumas. Pristatomos bei analizuojamos įvairių autorių pateikiamos vartotojų lojalumo sampratos bei nuostatos
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/45477
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.58 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

144
checked on Jan 5, 2020

Download(s)

12
checked on Jan 5, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.