Suvokiami ir patiriami neformaliojo švietimo tikslai
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
LT | ||
Stanišauskienė, Vilija | Kauno technologijos universitetas | LT |
Date |
---|
2009 |
Straipsnyje nagrinėjama neformaliojo švietimo dalyvių (mokinių, jų tėvų, mokytojų ir būrelių vadovų) skirtingo ugdymo tikslų suvokimo problema. Remiantis empirinio tyrimo rezultatais, nustatyta, kad švietimo dalyviai svarbiausiais neformaliojo ugdymo tikslais laiko: individualizacijos ugdymą plėtojant vaikų gabumus, pasirinkimą pagal interesus, savarankiškumą, didžiavimąsi savo laimėjimais. Pastebima akivaizdi neformaliojo švietimo tikslų ir jų patyrimo disproporcija neformaliojo švietimo sistemoje.[...].
The article analyzes the issue of different understanding of the aims of education among participants of non-formal education (schoolchildren, their parents, teachers, and heads of various circles). The results of an empirical study showed that participants of education think that the principal aims of non-formal education are development of individuality through the development of children’s skills, choice according to one’s interests, independence, and pride in one’s achievements. The results showed an obvious disproportion between the aims of non-formal education and the real experience of these aims.[...].