Representational identity of social work in academic context : comparison of Lithuania and Finland
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Perttula, Juha | ||
Date |
---|
2009 |
Socialinis darbas dar nėra galutinai nusistovėjusi ir pripažinta mokslo disciplina tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Socialinio darbo identitetas pamažu formuojasi įvairialypiuose akademiniuose kontekstuose. Bendra Suomijos Laplandijos universiteto ir Lietuvos Vytauto Didžiojo universiteto tyrėjų grupė 2007-2008 m. tyrė socialinio darbo identitetą Lietuvos ir Suomijos akademiniuose kontekstuose (Gudliauskaitė - Godvadė et. al., 2008; Gudliauskaitė - Godvadė et. al., 2009a; 2009b; Perttula et. al., 2008; Väänänen et al., 2009). Dvejuose paskutiniuose tyrimuose tyrėjai analizavo, kaip socialinio darbo identitetas komunikuojamas Lietuvos socialinio darbo doktorantų tyrimų planuose, pateiktuose Suomijos Laplandijos universitetui 2002-2007 m. ir 1994-2008 m. įvairiuose Suomijos universitetuose jau apgintose socialinio darbo disertacijose.[...].
Social work is still non-established discipline, identity of which is constantly emerging in various academic arenas. In the two previous studies, our research group has investigated social work identity as representations by identifying how social work is communicated in Lithuanian social work doctoral students’ research plans prepared for the Finnish university and in already defended Finnish doctoral dissertations on social work. In this study, the results of the two studies are analysed by using comparative content analysis. Five meta- categories are described as the results. In the conclusions, the conceptual schema is constructed.[...].