Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/44735
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Zuzevičiūtė, Vaiva;Butrimienė, Edita
Title: Elektroninio mokymosi kaip sociokultūrinės sistemos prielaidos : atitikimas tarp galimybių ir dėstytojų bei studentų poreikių
Other Title: Prerequisities for a systemic analysis of E-learning: adequacy between the opportunities available and teachers' and students' needs
Is part of: Informacinių technologijų taikymas švietimo sistemoje 2007: E-studijų patirtis, aktualijos ir perspektyvos: straipsnių rinkinys [2007 04 26 konferencija]. Kaunas : Kauno kolegija, 2007
Extent: p. 18-27
Date: 2007
Keywords: Elektroninis mokymasis;Tobulėjimas;Pokyčiai aukštajame moksle;E-learning;Changes in higher education
Abstract: Šiame straipsnyje elektroninis mokymas analizuojamas kaip sociokultūrinė sistema, kurios branduolys yra joje vykstantys procesai. Straipsnyje pateikiama literatūros ir dokumentų analizė. Pirmoje dalyje apžvelgiama elektroninio mokymosi sociokultūrinės sistemos samprata. Antroje dalyje išryškinamos elektroninio mokymosi kaip sociokultūrinės sistemos analizės prielaidos. Trečioje dalyje pristatomas empirinis tyrimas, kurio metu buvo bandoma išsiaiškinti Kauno medicinos universiteto studentų ir dėstytojų požiūrį į elektroninį mokymąsi
Internet: http://ktk.kauko.lt/~itkonf/index.php?option=com_content&task=view&id=37&Itemid=56
http://ktk.kauko.lt/~itkonf/index.php?option=com_content&task=view&id=37&Itemid=56
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.28 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

162
checked on Feb 9, 2020

Download(s)

12
checked on Feb 9, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.