Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/44152
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Daukšienė, Estela;Teresevičienė, Margarita;Volungevičienė, Airina
Title: Teacher virtual mobility for research and practice
Other Title: Dėstytojų virtualus mobilumas: tyrimai ir praktika
Is part of: Innovation and creativity in e-learning : international conference proceedings [Elektroninis išteklius], 20th of November, 2009, Kaunas. Kaunas : Kaunas university of technology, 2009
Extent: p. 1-6
Date: 2009
Keywords: Nuotolinis mokymasis;Nuotolinės studijos;Virtualus mobilumas;Dėstytojai;Distance learning;University studies;Distance studies;Virtual mobility;Teachers
ISBN: 9789955257363
Abstract: Mobilumas ir virtualus mobilumas, būdami vienu iš pagrindinių Bolonijos proceso, mokymosi visą gyvenimą programos bei Europos aukštojo mokslo erdvės elementų, yra aukštojo mokslo institucijų dėmesio centre. Virtualus dėstytojų mobilumas gali būti traktuojamas kaip fizinio mobilumo alternatyva arba jo papildymas. Bet kuriuo atveju, virtualus mobilumas prisideda prie aukštojo mokslo kokybės gerinimo, sukurdamas daugiau galimybių studentams, dėstytojams bei kitam akademiniam personalui. Šiame straipsnyje analizuojamas teorinis požiūris į virtualų mobilumą, charakterizuojamos jo pagrindinės sritys bei bruožai. Taip pat aptariamas TeaCamp projekto bei jo rezultatų poveikis virtualiam mobilumui
Mobility and virtual mobility, being in the very core of Bologna process, LLP and EHEA, seek for more attention in the HE institutions, where teacher virtual mobility can serve as an alternative and as a follow up of physical mobility. Either way it contributes to the study quality, creating more opportunities for students, teachers and other academic staff. This article analyses the theoretical approach of virtual mobility, its main trends and characteristics. The impact of TeaCamp project and its deliverables on virtual mobility is also discussed
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/44152
Affiliation(s): Edukologijos tyrimų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

85
checked on Dec 24, 2021

Download(s)

9
checked on Dec 24, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.