Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/44150
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Informatika / Informatics (N009)
Author(s): Mickus, Artūras;Vidžiūnas, Antanas
Title: Nuotolinių studijų metodų panaudojimas didinant kompiuterizuotos nuosekliųjų studijų aplinkos efektyvumą
Other Title: Using of distance learning tools for increasing effectiveness of ICT in face-to-face studies
Is part of: Innovation and creativity in e-learning : international conference proceedings [Elektroninis išteklius], 20th of November, 2009, Kaunas. Kaunas : Kaunas university of technology, 2009
Extent: p. 1-5
Date: 2009
Keywords: Nuotolinis mokymasis;Nuotolinės studijos;Informacinės komunikacinės technologijos;Distance learning;University studies;Distance studies;ICT
ISBN: 9789955257363
Abstract: Aptariami IKT naudojančių studijų aplinkų efektyvumo įvertinimo ir didinimo klausimai. Konstatuojama, kad Lietuvos aukštosiose mokyklose skiriamas didelis dėmesys IKT diegimui studijų procese, tačiau nepakankamai analizuojamos jų efektyvumas. Pateikiami dažniausiai naudojamų IKT diegimo studijose modelių savybių aprašymai ir aptariami jų privalumai, trūkumai, realizavimo galimybės, savarankiškų studijų skatinimo priemonės. Remiantis autorių patirtimi, atlikta studentų laiko sąnaudų įvairiems studijų poreikiams analizė ir nagrinėjamos savarankiškų studijų skatinimo priemonių panaudojimo galimybės bei reikalavimai tokių studijų palaikymo metodinėms priemonėms. Pabrėžiama, kad diegiant studijose IKT, keičiasi studijų palaikymui reikalingų sąnaudų struktūra ir į tai reikia atsižvelgti planuojant šias sąnaudas bei dėstytojų pedagoginį krūvį
There are described organizational and cost effectiveness problems of using ICT in face-to-face studines. A lot of resources were used for implementing of these technologies and online study methods in Lithuanian universities, but attention to the cost effectiveness of these technologies isn’t sufficient. Therefore the main properties, advantages and disadvantages of different study models using ICT are discussed. Based on experience of authors analysis of different support needs in studies are presented and means how to meet these needs are recommended. Another important problem, that is discussed here, are additional costs for support of self studies and compensation of these costs using distance learning
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/44150
Affiliation(s): Informatikos fakultetas
Taikomosios informatikos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.47 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

140
checked on Mar 30, 2020

Download(s)

12
checked on Mar 30, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.