Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/44097
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Filologija / Philology (H004)
Author(s): Tuomaitė, Virginija
Title: Bendrosios, profesinės ir akademinės užsienio kalbos kompetencijos plėtojimo aukštojo mokslo institucijoje svarba absolventų požiūriu
Is part of: Kalba ir kontekstai: mokslo darbai. Vilnius : Lietuvos edukologijos universitetas, 2014, T. 6(1), 2 dalis
Extent: p. 289-299
Date: 2014
Keywords: Užsienio kalba;Kompetencijos lygmuo;Aukštasis mokslas;Bendroji užienio kalba;Profesinė užienio kalba;Akademinė užsienio kalba;Foreign language;Development of competence;Higher education;General foreign language;Professional foreign language;Academic foreign language
Abstract: Atsižvelgiant į užsienio kalbų kompetencijos plėtojimo aktualumą, kiek globalumo tiek ir asmeninės brandos mastu, gimtosios šalies ar tarptautinėje erdvėje, visose gyvenimo srityse (asmeninėje ir visuomeninėje, profesinėje ir akademinėje) ir visose žmogaus gyvenimo pakopose mokymosi visą gyvenimą paradigmoje, šiame straipsnyje siekiama įžvelgti ir suformuluoti egzistuojančią užsienio kalbų kompetencijos plėtojimo aukštojo mokslo lygmenyje problemą. Empirinio tyrimo tikslas išsiaiškinti kokias bendrosios, profesinės ir akademinės užsienio kalbos kompetencijas įgijo aukštojo mokslo institucijos absolventai ir nustatyti šių kompetencijų lygmenį bei svarbą absolventų požiūriu. Tyrimo rezultatų analizė atskleidė užsienio kalbų kompetencijų plėtojimo aukštajame moksle sistemos mokymosi visą gyvenimą paradigmoje modernizavimo poreikį
Given the topicality of foreign language competence development as far as the level ofglobality and personal maturity is concerned in all the areas of life (personal and public, professional and academic) and all the stages of human life of life-long learning paradigm, the present article aims at perception and formulation of the problem existing in the area of higher education as regards foreign language competence development. The aim of the empirical study is to find out what competences of general, professional, and academic foreign language were acquired by the graduates, and to determine their level and relevance from the point of view of graduates themselves. The analysis of the findings revealed the need for modernization of the system of foreign language competence development in higher education in the paradigm of life-long learning
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/44097
Affiliation(s): Užsienio kalbų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.88 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

128
checked on Nov 2, 2019

Download(s)

10
checked on Nov 2, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.