Ispanų kalbos dėstymo iššūkiai Kauno medicinos universitete : ispanų kaip antrosios užsienio kalbos dėstymas užsienio studentams
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Kauno medicinos universitetas, papsyte@yahoo.com |
Date |
---|
2009 |
Siekiant kuo greičiau išmokti kalbos yra pasitelkiami tokie mokymosi metodai, kad per trumpą laiką būtų akivaizdūs rezultatai. Aukštosios nekalbinės mokyklos sąlygomis, kaip rodo praktika, labiausiai tinkamas, ekonomiškas ir efektyvus yra aktyvus užsienio kalbų mokymo metodas. Užsienio kalbos pratybas galima būtų apibrėžti kaip mokomojo darbo tarpsnį, kurio metu siekiama konkrečių tikslų: mokomųjų, lavinamųjų-auklėjamųjų atliekant iš anksto nustatytus grupinius arba individualiuosius veiksmus, remiantis dėstytojo pasirinktomis priemonėmis ir mokymo metodika. Straipsnyje analizuojama aktyviojo metodo esmė dėstant ispanų kalbą į KMU atvykusiems užsienio studentams, pateikiama pirmųjų darbo metų veiklos SSGG analizė bei praktinės rekomendacijos.
The objective of this article is using the method of SWOT analyse first year of teaching Spanish as a second foreign language in KMU. The best methods of teaching which helps to educate student's creativity and independency is the problem based method and the active method. The most important for the teacher working on those methods is to understand how input is functioning and which the results of student's acquisition are. Qualitative research showed that the most useful methods of learning for the foreign students of Kaunas University of Medicine are listening of songs and original records, working on dialogs in pairs, vocabulary repeating and discussions in groups.
Bibliogr.: p. 84