Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/43520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNikitinaitė, Lina-
dc.contributor.authorTeresevičienė, Margarita-
dc.coverage.spatialLT-
dc.date.accessioned2018-10-06T20:27:01Z-
dc.date.available2018-10-06T20:27:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherVDU02-000011922-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/43520-
dc.description.abstractMokytis visą gyvenimą tapo gyvybiškai, politiškai, socialiai, ekonomiškai svarbu. Suaugusiųjų mokymasis yra procesas, kurio metu vyrauja verbalinė ir neverbalinė komunikacija. Lyg šiol buvo mažai akcentuota, kiek pastaroji komunikacijos forma yra svarbi mokymosi procese. Atlikti tyrimai skelbia, kad tik 7 % žodinės ir rašytinės informacijos (verbalinė komunikacija) priimama mokymosi proceso metu, visa kita informacija, t. y. 93 % gaunama neverbalinės komunikacijos pagalba (Pease, 2003). Neverbalinė komunikacija yra tokia svarbi, nes kūno ignoravimas mokymosi procese reiškia ignoruoti visą organizmą, kadangi jis yra vientisas organų rinkinys ir jo funkcijos turi didelę reikšmę mokymuisi. Nepakankamas dėmesys suaugusiųjų švietėjų ir besimokančiųjų emocijoms, kurios lemia aplinkos sukūrimą bei medžiagos prieinamumą ir įsisavinimą, yra šio tyrimo problema, kadangi per mažas dėmesys yra skiriamas neverbalinės komunikacijos svarbai švietime. Todėl iškyla klausimas, ar neverbalinė komunikacija turi reikšmės mokymosi procesui? Šio straipsnio objektas – neverbalinė komunikacija mokymosi procese. Straipsnio tikslas – nustatyti neverbalinės komunikacijos reikšmę mokymosi proceselt
dc.description.abstractLearning is quite difficult process for learners but no less difficult for process organizers. During all ages attention was paying just to words said for people who are willing to learn, but nobody paid attention how words is said. In this article all attention is for non-verbal communication, which is giving 93 % information in all life situations the same as in learning process and is attendant of verbal communication, which gives 7% information. The research which was done showed that non-verbal communication is very important for students in learning process. More than 80 % of respondents said that non-verbal communication is important. In that case non-verbal communication has much bigger impact in behaving process the same as and in learning process. Just very small percent of respondents pointed that they prefer distance learning, which has a lack of non-verbal communication. More over, the biggest amount of respondents said that more information they are giving from the body language than from lips. All in all, it should be paid attention to non-verbal communication not only to verbal communication to make learning process more successfulen
dc.description.sponsorshipEdukologijos institutas-
dc.description.sponsorshipSocialinių mokslų fakultetas-
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetas-
dc.format.extentp. 1-5-
dc.language.isolt-
dc.relation.ispartofMokslas ir studijos 2012: teorija ir praktika [elektroninis išteklius], 2012 05 10, Šiaurės Lietuvos kolegija : studentų mokslinės-praktinės konferencijos medžiaga. Šiauliai : Šiaurės Lietuvos kolegija, 2012-
dc.subjectKomunikacijalt
dc.subjectNeverbalinė komunikacijalt
dc.subjectMokymo proceaslt
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectNon-verbal communicationen
dc.subjectEducationen
dc.subjectLearning processen
dc.subject.otherEdukologija / Education (S007)-
dc.titleNeverbalinė komunikacija mokymosi proceselt
dc.title.alternativeNon-verbal communication in learning processen
dc.typeStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)-
dcterms.bibliographicCitation11-
dc.date.updated2012-05-25T10:40Z-
local.object{"source": {"code": "vdu", "handle": "62076"}, "publisher": {"other": ["Šiaurės Lietuvos kolegija"], "list": false}, "db": {"clarivate": false, "scopus": false, "list": false}, "code": "P2c", "subject": ["S007"], "country": "LT", "language": "lt", "area": "S", "original": true, "pages": 5, "sheets": 0.357, "timestamp": "20120525104010.0", "account": {"year": 2012, "late": false}, "na": 2, "nip": 0, "affiliation": [{"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "0", "unit": {"name": "Socialinių mokslų fakultetas", "id": "07", "level": "2", "type": "fak", "research": "1", "status": "0"}}], "id": "45DF3C82DA4D9DC0855C9192EC323938", "lname": "Nikitinaitė", "fname": "Lina", "status": "0", "name": "Nikitinaitė, Lina"}, {"contribution": 0.5, "aip": 1, "country": ["LT"], "rel": "aut", "org": [{"create": true, "contribution": 0.5, "name": "Vytauto Didžiojo universitetas", "id": "111950396", "level": "0", "type": "uni", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Švietimo akademija", "id": "08", "level": "2", "type": "fak", "research": "1", "status": "1", "unit": {"name": "Edukologijos tyrimų institutas", "id": "0802", "level": "3", "type": "ins", "research": "1", "status": "1"}}}], "id": "71DF992F6C5762AC0069BB622F1ED9E4", "lname": "Teresevičienė", "fname": "Margarita", "status": "1", "orcid": "0000-0003-1029-7963", "name": "Teresevičienė, Margarita"}]}-
local.typeP-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptSocialinių mokslų fakultetas-
crisitem.author.deptVytauto Didžiojo universitetas-
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications
Files in This Item:
marc.xml8.31 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show simple item record

Page view(s)

160
checked on Jan 6, 2020

Download(s)

18
checked on Jan 6, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.