Socialinio darbo studijų krypties kompetencijų plėtotės metodika
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Gevorgianienė, Violeta | ||
Date |
---|
2011 |
„Socialinio darbo studijų krypties kompetencijų plėtotės metodika“ (toliau – metodika) yra parengta Vilniaus universitetui 2009–2012 m. vykdant nacionalinį projektą „Europos kreditų perkėlimo ir kaupimo sistemos (ECTS) nacionalinės koncepcijos parengimas: kreditų harmonizavimas ir mokymosi pasiekimais grindžiamų studijų programų metodikos kūrimas bei diegimas“ (Nr. VP1-2.2-ŠMM-08-V-01-001 (toliau – ECTS projektas). Tokios metodikos poreikis atsirado, kai Lietuvą pasiekė dideli pokyčiai Europos studijų erdvėje. Europos aukštajam mokslui XXI a. reikalinga paradigmų kaita, į studijų siekinius orientuotos studijos, jų lankstumas ir skaidrumas1. Europos aukštojo mokslo erdvei sukurti 1999 m. Bolonijos deklaracijos pasirašymu pradėtas vadinamasis Bolonijos procesas. Akcentuojamas lankstumas, savarankiškumą ir atsakingumą skatinančios studijų formos, sudarančios ne tik judumo studijuojant prielaidas, bet ir geriau pasirengti profesinei veiklai. Studijų sistemos pertvarkai ypatingas dėmesys skirtas ir 2007 m. Londono komunikate, o studento veiklos studijose svarba pabrėžiama 2009 m. Liuveno komunikate.