Pardavimų skatinimo teikiamų naudų suvokimo nustatymas
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
Lietuvos kūno kultūros akademija | LT |
Date |
---|
2009 |
Straipsnyje pateikiami pardavimų skatinimo teikiamų naudų suvokimo tyrimo rezultatai. Tyrimo metu siekta nustatyti, su kokiomis naudomis vartotojai sieja organizacijų vykdomą pardavimų skatinimą. Tyrimo anketoje pateikti teiginiai, apibūdinantys šešias pardavimų skatinimo teikiamas naudas - „Sutaupymo, „Kokybės, „Patogumo, „Vertės išraiškos, „Tyrinėjimo/pažinimo ir „Pramogų naudas. Kiekvienos naudos poveikiui nustatyti buvo pateikti trys skirtingi teiginiai, apibūdinantys pardavimų skatinimo teikiamas naudas.
The results of the research of the perception of promotional benefits are provided in the article. The research aimed to determine which promotional benefits customers tend to relate to sales promotion used by organizations. The research questionnaire was composed of statements describing six promotional benefits: 'Savings', 'Quality', 'Convenience', 'Value expression', 'Exploration', and 'Entertainment'. Three different statements were provided to describe every benefit, endeavouring to determine its impact.