Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektas
Date | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2014 | 25 | 4 | 221 | 230 |
URI | Access Rights |
---|---|
Straipsnis žurnalo svetainėje | Viso teksto dokumentas (atviroji prieiga) / Full Text Document (Open Access) |
https://hdl.handle.net/20.500.12259/43259 |
Visą pasaulį apimančios globalizacijos procesų pasekmės paskatino daugelį pasaulio šalių susirūpinti tautinio tapatumo išsaugojimu ir tautinės savimonės ugdymu. Įvairių šalių mokslinėje literatūroje galima aptikti vis daugiau publikacijų tautinio tapatumo, tautiškumo, jo išsaugojimo ir tautinės savimonės ugdymo tematika. Vienas iš šiuolaikinės visuomenės gyvenimo būdą ir normas formuojančių veiksnių – reklama. Straipsnyje teoriniu lygmeniu nagrinėjamas klausimas – kaip ugdyti tautinę savimonę pasitelkiant reklamas? Atlikus mokslinės literatūros analizę ir sintezę nustatyti tautinio tapatumo komponentai ir struktūriniai ryšiai tarp jų, taip pat atskleistas galimas nustatytų elementų pritaikymas prekių ženklų reklamose ugdant tautinę savimonę.
As a result of globalization processes in the entire world, many countries feel concern about the task for protection of national identities as development of national consciousness. In scientific literature from many countries, the number of publications analyzing national identity, nationality, its protection, and national consciousness development is increasing. One of the factors that mostly affect contemporary society’s lifestyle and norms is advertising. Therefore, the question ‘How to develop national consciousness with the help of advertising?’ is analyzed theoretically in the article. As a result of scientific analysis and synthesis of theoretical findings, components of national identity and their structural relationships are determined; moreover, the possible usage of provided elements in the advertisements of national brands for national consciousness development is revealed.
Journal | IF | AIF | AIF (min) | AIF (max) | Cat | AV | Year | Quartile |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Filosofija-Sociologija | 0.333 | 1.019 | 1.019 | 1.019 | 1 | 0.327 | 2014 | Q4 |
Journal | IF | AIF | AIF (min) | AIF (max) | Cat | AV | Year | Quartile |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Filosofija-Sociologija | 0.333 | 1.019 | 1.019 | 1.019 | 1 | 0.327 | 2014 | Q4 |
Journal | Cite Score | SNIP | SJR | Year | Quartile |
---|---|---|---|---|---|
Filosofija, Sociologija | 0.4 | 0.407 | 0.491 | 2014 | Q2 |