Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/42981
Type of publication: Sudarytas ir/ar redaguotas mokslo darbas / Compiled and / or edited science work (K5)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Zuzevičiūtė, Vaiva
Contributor(s): Bukantaitė, Daiva
Title: Meninio ugdymo realijos ir plėtros perspektyvos : mokslinių straipsnių rinkinys
Extent: 212 p
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Date: 2012
Keywords: Ugdymas meninis;Meniniai įgūdžiai
ISBN: 9789955127642
Abstract: Renginio organizatorių, VDU doc. dr. Daivos Bukantaitės ir prof. habil. dr. Vaivos Zuzevičiūtės, teigimu, asmens įgūdžių įsisavinimas mokykloje nėra išskirtinai siejamas su būsima menine veikla, o veikiau su platesniu, liberaliuoju žmogaus ugdymusi. Akademinė ir kūrybinė laisvė aukštojoje mokykloje vertinama kaip neabejotinas studijų privalumas, tačiau nenuoseklios studijų programos, bendravimo ir bendradarbiavimo trūkumas, studentų ir dėstytojų bendrų meninių projektų stoka vis dar minimi kaip tobulintini veiksniai. Kaip ugdyti meninį talentą? Kaip muzikos mokymosi procesą padaryti įdomesniu, pritaikyti jam įvairias ugdymo kryptis? Kaip vertinti meninius vaiko gebėjimus mokykloje? Į šiuos ir daugelį kitų klausimų ieškota atsakymų kartu su konferencijos pranešėjais. Renginyje buvo aptariamos tiek bendrosios muzikinio ir meninio ugdymo perspektyvos, tiek muzikantų galimybės įsitvirtinti ir konkuruoti darbo rinkoje
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/42981
Affiliation(s): Muzikos akademija
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.4 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

176
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

26
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.