Meninio ugdymo realijos ir plėtros perspektyvos : mokslinių straipsnių rinkinys
Other(s) | |||
---|---|---|---|
Sudarytojas / Compiler | LT |
Date |
---|
2012 |
Renginio organizatorių, VDU doc. dr. Daivos Bukantaitės ir prof. habil. dr. Vaivos Zuzevičiūtės, teigimu, asmens įgūdžių įsisavinimas mokykloje nėra išskirtinai siejamas su būsima menine veikla, o veikiau su platesniu, liberaliuoju žmogaus ugdymusi. Akademinė ir kūrybinė laisvė aukštojoje mokykloje vertinama kaip neabejotinas studijų privalumas, tačiau nenuoseklios studijų programos, bendravimo ir bendradarbiavimo trūkumas, studentų ir dėstytojų bendrų meninių projektų stoka vis dar minimi kaip tobulintini veiksniai. Kaip ugdyti meninį talentą? Kaip muzikos mokymosi procesą padaryti įdomesniu, pritaikyti jam įvairias ugdymo kryptis? Kaip vertinti meninius vaiko gebėjimus mokykloje? Į šiuos ir daugelį kitų klausimų ieškota atsakymų kartu su konferencijos pranešėjais. Renginyje buvo aptariamos tiek bendrosios muzikinio ir meninio ugdymo perspektyvos, tiek muzikantų galimybės įsitvirtinti ir konkuruoti darbo rinkoje.