Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/42794
Mokymosi pasiekimų aplanko efektyvumas kalbinės kompetencijos ugdymo procese : mokytojų požiūris
Type of publication
Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Title [lt]
Mokymosi pasiekimų aplanko efektyvumas kalbinės kompetencijos ugdymo procese : mokytojų požiūris
Is part of
Bendras siekis - kokybiškesnis kalbų mokymas/is : tarptautinės konferencijos medžiaga, 2009 m. birželio 29-30 d., Vilnius = International conference Towards a Better Language Education, 29-30 June, Vilnius / red. Medvedeva O., Šleinotienė E. Vilnius : Lietuvos kalbų pedagogų asociacija, 2009
Date Issued
Date |
---|
2009 |
Publisher
Vilnius : Lietuvos kalbų pedagogų asociacija, 2009
Extent
p. 1-6
Abstract (lt)
Šio straipsnio paskirtis pristatyti teorinę diskusiją bei empirinio tyrimo, kuris atliktas pasitelkus veiklos tyrimą, rezultatus. Straipsnio parengimui naudoti mokslinės literatūros, švietimo dokumentų analizė bei veiklos tyrimo metodai. Mokytojų (ir vadovų) poţiūrio į Mokymosi pasiekimų aplanko efektyvumą kalbinės kompetencijos ugdymo procese analizė leidţia teigti, kad, nors pastebimi neabejotini metodo (tiek vertinimui/įvertinimui tiek mokymosi plėtotei) privalumai, mokytojai pastebi ir metodo naudojimo ribotumus.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Description
Pilni autorių pranešimai talpinami kompaktiniame diske prie Konferencijos knygelės
ISBN (of the container)
9789955880523
Other Identifier(s)
VDU02-000006983