Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/42794
Type of publication: Straipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
Field of Science: Edukologija / Educology (S007)
Author(s): Daukšytė, Jovita;Zuzevičiūtė, Vaiva
Title: Mokymosi pasiekimų aplanko efektyvumas kalbinės kompetencijos ugdymo procese : mokytojų požiūris
Is part of: Bendras siekis - kokybiškesnis kalbų mokymas/is : tarptautinės konferencijos medžiaga, 2009 m. birželio 29-30 d., Vilnius = International conference Towards a Better Language Education, 29-30 June, Vilnius / red. Medvedeva O., Šleinotienė E. Vilnius : Lietuvos kalbų pedagogų asociacija, 2009
Extent: p. 1-6
Date: 2009
Note: Pilni autorių pranešimai talpinami kompaktiniame diske prie Konferencijos knygelės
Keywords: Mokymosi pasiekimų aplankas (portfelis);Veiklos tyrimas;Mokymosi efektyvinimas;Mokymosi aplankas
ISBN: 9789955880523
Abstract: Šio straipsnio paskirtis pristatyti teorinę diskusiją bei empirinio tyrimo, kuris atliktas pasitelkus veiklos tyrimą, rezultatus. Straipsnio parengimui naudoti mokslinės literatūros, švietimo dokumentų analizė bei veiklos tyrimo metodai. Mokytojų (ir vadovų) poţiūrio į Mokymosi pasiekimų aplanko efektyvumą kalbinės kompetencijos ugdymo procese analizė leidţia teigti, kad, nors pastebimi neabejotini metodo (tiek vertinimui/įvertinimui tiek mokymosi plėtotei) privalumai, mokytojai pastebi ir metodo naudojimo ribotumus
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/42794
Affiliation(s): Edukologijos institutas
Socialinių mokslų fakultetas
Užsienio kalbų institutas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.57 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

136
checked on Nov 2, 2019

Download(s)

10
checked on Nov 2, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.