Turizmo sektoriaus viešbučių darbuotojų požiūris į jų kompetencijų vertinimą ir pripažinimą
Date |
---|
2009 |
Straipsnyje pateikiami tyrimo, skirto atskleisti respondentų požiūrį į neformaliai ir savaime įgytų kompetencijų vertinimo bei pripažinimo vaidmenį turizmo sektoriuje, viešbučių versle, rezultatai. Tyrimo metu atlikta anketinė apklausa parodė, kad neformaliai ir savaime įgytų kompetencijų vertinimas bei pripažinimas būtų svarbus respondentų karjerai, nes suteiktų galimybę pakeisti darbą ar užimti naujas pareigas. Gauti tyrimo rezultatai taip pat parodė neformaliai ir savaime įgytų kompetencijų vertinimo bei pripažinimo poreikį turizmo sektoriuje, informacijos apie kompetencijų, įgytų kitokioje nei formalusis švietimas aplinkoje, vertinimo ir pripažinimo galimybes stoką.
The article presents the results of study, which was performed with the aim to disclose respondents' attitude to the role of non-formal and informal learning validation in the tourism sector, hotels sub-sector in particular. The survey, which performed in this study, demonstrated that evaluation and recognition of competences acquired through non-formal and informal learning would be important to the respondents' career because it allows them to changing a job or taking a new position. The results of the study also proved the need for evaluation and assessment of non-formal and informal learning in tourism sector as well as disclosed the fact that there is a lack of information about possibilities to have competences, acquired in the environment other than formal education, evaluated and recognised.